V Cannes sa odovzdávali ceny za zábavu a film.
StoryEditor

Cannes Lions za najlepšiu zábavu a craft: Dominujú športové témy, kampaň pre Horbach aj Spotify

19.06.2024, 09:59

Medzinárodný festival kreativity Cannes Lions oznámil druhú várku víťazov. Pozrite si, ktoré práce sú najlepšie na svete a zaslúžia si ocenenie Grand Prix.

„Oslavujeme craft a zábavu. Opäť ma tu inšpiruje množstvo prác, ktoré nastavujú benchmark pre kreativitu svetovej triedy. Tá poháňa naše odvetvie vpred," hodnotí CEO festivalu Simon Cook.

Kategória Entertainment Track

762 prihlášok a 27 levov. To je výsledok poroty, ktorá rozdlila aj viacero Grand Prix. Pozrite, ktoré práce ich dostali. 

We are Ayenda, WHATSAPP, CREATIVE X

Polhodinový dokument rozpráva príbeh afgánskeho dievčenského národného futbalového tímu a ich hrdinský útek z krajiny po tom, ako moc prevzal Taliban. Odhaľuje ich statočnosť a odhodlanie pokrčovať v športe. 

"Film predstavuje nádej a demonštruje dokonalé spojenie príbehu so značkou, ktorá hrá ústrednú úlohu. Príbehy, ako je tento, predstavujú silu, ktorú značky a zábava majú, aby ovplyvnili skutočnú zmenu vo svete,“ zdôraznil predseda poroty Geoffrey Edwards, výkonný riaditeľ kreatívneho oddelenia Gale US.

Kategória Entertainment Lions for Gaming

407 prihlášok a 15 levov. 2 zlaté, 5 strieborných a 7 bronzových.

Grand Prix: „The Everyday Tactician“, Xbox Games Pas, McCann London

Značka uviedla prostredníctvom hry Football Manager 2024 úplne novú pozíciu taktika pre profesionálny futbal. Dokument sleduje prenajatého taktika, ktorý prostredníctvom herných údajov a zručností radí tímu Bromley FC. Kampaň demonštruje doteraz nevyužitú silu hernej komunity a technické údaje z gamingu. 

Entertainment Lions for Music

422 prihlášok a 16 levov, 2 zlatí, 5 strieborných a 8 bronzových. 

Grand Prix: ERRATA AT 88, DIAEGO, ALMAPBBDO

Značka whisky Diageo Johnnie Walker oslavuje zabudnutú zakladateľku brazílskeho hudobného žánru Bosa nova Alaíde Costa. Tá má dnes 88 rokov a z hudobného sveta sa stratila kvôli rasizmu a elitárstvu. 

Entertainment Lions for Sport 

665 prihlášok, 21 levov, 4 zlaté, 6 strieborných a 10 bronzových

Grand Prix: WOMEN‘S FOOTBALL, ORANGE, Marcel

Ide o jednu z najsledovanejších prác tohoto ročníka. Orange unikátnou kreativitou podporuje ženskú futbalovú reprezentáciu Francúzska. 

Kategória Design

926 prihlášok, 5 zlatých, 11 strieborných a 14 bronzových levov 

Grand Prix: SIGHTWALKS, SOL CEMENT, CIRCUS GREY

Práca predstavuje prelom v inkluzívnom dizajne. Rieši totiž kľúčovú potrebu ľudí so zrakovým postihnutím. Ukazuje, ako môže dobrý produkt pozitívne ovplyvniť ich každodenný život, a ešte aj zvýšiť affinitu voči značke. 

Kategória Digital Craft 

552 prihlášok, 3 zlaté, 6 strieborných a 8 bronzových levov

Grand Prix: SPREADBEATS, SPOTIFY, FCB NEW YORK

Spreadbeats priniesol úplne bezprecedentný počin v príbehoch zknačiek. Ich unikátny tabuľkový procesor spája estetiku s pokročilým kódom v aplikácii. Žiadna AI, iba poctivá ľudská vynaliezavosť. Kód teraz vytvára úplne nový svet možností. Ide o projekt spoločnosti Spotify pre mediálne agentúry. 

Kategória Film Craft 

1548 prihlášok, 7 zlatých, 16 strieborných a 22 bronzových levov

Grand Prix: THE SQUARE METER, HORNBACH D.I.Y./ HOME IMPROVEMENT SUPERSTORES, HEIMAT\TBWA

Celý svet, Nemecko nevynímajúc, zasiahla kríza životných nákladov. Inflácia, stagnujúce mzdy, pomalý rozvoj miest a ľudia majú problém nájsť si primerané bývanie. Pre Hornbach je to príležitosť pre kreatitu a zábavu. 

Kategória Industry Craft

1000 prihlášok, 4 zlaté, 18 strieborných, 15 bronzových

Grand Prix: THE 100TH EDITION FRANKFURTER ALLGEMEINE ZEITUNG, SCHOLZ & FRIENDS

FRANKFURTER ALLGEMEINE ZEITUNG patrí k najdlhšie fungujúcim a najznámejším nemeckým značkám. Vybral si  Margot  Friedländerovú, ktorá prežila holokaust, aby práve na nej demonštroval svoje posolstvo: "Vždy je za tým brilantná  myseľ. Dychvyrážajúci príbeh nakrútil nemecký filmár Wim Wenders. 

 

 

 

01 - Modified: 2024-06-19 07:00:00 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions 3: Kto má lepšiu reklamu - luxusný Montblanc alebo ikonická televízia Channel 4? 02 - Modified: 2024-06-19 08:27:48 - Feat.: 0 - Title: Mark Ritson odkazuje z Cannes: Kreativita v marketingu je úžasná, ale nestačí 03 - Modified: 2024-06-18 08:35:24 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions 2: Coors Light alebo Heinz? Ktorá kampaň bude úspešnejšia? 04 - Modified: 2024-06-18 08:28:07 - Feat.: 0 - Title: Prví víťazi Cannes Lions sú známi. Grand Prix patrí kampaniam Coca Coly, Magnum aj Pedigree 05 - Modified: 2024-06-17 14:16:59 - Feat.: 0 - Title: Chcete v roku 2029 vyhrať Grand Prix na Cannes Lions? Pracujte s lepšími klientmi a buďte vizionári nie kreátori 06 - Modified: 2024-06-17 07:20:43 - Feat.: 0 - Title: Skvelé správy z Cannes: THIS IS LOCCO má už druhý shortlist
01 - Modified: 2024-06-30 07:00:00 - Feat.: - Title: Kreativita zostáva kľúčovou hodnotou festivalu v Cannes 02 - Modified: 2024-06-29 12:58:52 - Feat.: - Title: Veronika Rybárová: Festival v Cannes treba vidieť aspoň raz za život 03 - Modified: 2024-06-22 08:17:16 - Feat.: - Title: V Cannes vyhlásili posledných držiteľov levov. Orange má tri Grand Prix 04 - Modified: 2024-06-21 15:44:47 - Feat.: - Title: Slovenskí Young Lions tento rok zostávajú v Cannes bez cien 05 - Modified: 2024-06-21 07:24:49 - Feat.: - Title: LOEWE je v Cannes prvým držiteľom Grand Prix v kategórii Luxury & Lifestyle
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. jún 2024 09:02