Značkám dnes nahráva do karát, že slovenský zákazník vytvára svojím prístupom a úprimným záujmom dobré podmienky na vznik love brandu. Naznačujú to výsledky prieskumu KPMG Najobľúbenejšie značky Slovákov vypovedajúce o tom, že Slováci majú slabosť pre značky, ktoré nie sú len produktmi na regáloch. A práve naopak, sú aj ich blízkymi priateľmi, spoľahlivými partnermi a komunitnými uzlami.
Ak sa na Slovensku hovorí o love brandoch, podľa marketingovej manažérky KPMG Slovensko Kristíny Pobjeckej nemôže chýbať značka kníhkupectva Martinus.Prvú priečku v obľúbenosti značiek obhajuje už od roku 2018. Slovami marketérky sa pod jeho úspech podpísalo to, že Martinus neponúka len knihy. Naopak, zákazníkovi predostiera zážitok, príbehy, atmosféru a pocit, že patrí k niečomu väčšiemu.
Zostáva vám 89% na dočítanie.