StoryEditor

Tomáš Palovský: V Orange veríme v dlhodobosť a transparentnosť partnerstiev

07.01.2025, 08:40
  • O organizačných zmenách aj o budovaní značky cez rôzne kanály sme sa rozprávali s Tomášom Palovským, ktorý vedie veľké spojené oddelenie komunikácie Communication and Brand Reputation.
  • Transformácia. Toto slovo zaznieva od Orangeu už zhruba päť rokov. Je už tento proces ukončený?
  • Ako značke funguje komunikačný koncept čLOVEk, s ktorým agentúra Made by Vaculik vyhrala tender?
  • Ako pracujú s novým podpisom „Orange je tu“?

Ako hodnotíte z pohľadu biznisu rok 2024 v Orangei?

Ako pomerne úspešný. Potrebujeme si ešte vyhodnotiť vianočnú kampaň a potom dostaneme komplexný pohľad na rok. Zatiaľ rastieme vo väčšine zákazníckych, komerčných a finančných ukazovateľoch. Darí sa nám udržiavať si pozíciu trhového lídra a sme najväčší mobilný operátor. Výrazne sme zjednodušili portfólio paušálov a po čase opäť prinášame na trh niektoré inovácie ako prví, ako napríklad automatické zvyšovanie dát v paušáloch podľa toho, ako dlho je zákazník s nami.

Dôležitou biznisovou témou bolo rozširovanie 5G siete, tá od Orangeu je dostupná pre viac ako 82 percent populácie. Tiež sa nám darí v oblasti pevných služieb, hlavne čo sa týka najmodernejších optických technológií. Množstvo našich komunikačných aktivít smerovalo práve do tejto oblasti.

Ako ovplyvnili biznisové očakávania a vývoj trhu komunikačnú stratégiu značky?

Naša komunikačná stratégia značky bola ovplyvnená internou potrebou pripomenúť sa našim existujúcim, ale aj potenciálnym klientom. Sme značka s veľmi dlhou históriou, niektorí ju možno vnímajú aj ako už trošku zaprášenú či usadenú. Reflektujeme na to, že trh sa vyvíja a mladšie generácie počúvajú na iný typ komunikácie a iné posolstvá.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 89% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-01 11:13:43 - Feat.: 0 - Title: S mladými musíme komunikovať cielenejšie 02 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: 0 - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy 03 - Modified: 2024-10-01 09:21:18 - Feat.: 0 - Title: 4ka: Od začiatku fungujeme na trhu ako jeho narušiteľ, ani tento rok nechystáme vianočnú kampaň
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. január 2025 08:49