Ako hodnotíte z pohľadu biznisu rok 2024 v Orangei?
Ako pomerne úspešný. Potrebujeme si ešte vyhodnotiť vianočnú kampaň a potom dostaneme komplexný pohľad na rok. Zatiaľ rastieme vo väčšine zákazníckych, komerčných a finančných ukazovateľoch. Darí sa nám udržiavať si pozíciu trhového lídra a sme najväčší mobilný operátor. Výrazne sme zjednodušili portfólio paušálov a po čase opäť prinášame na trh niektoré inovácie ako prví, ako napríklad automatické zvyšovanie dát v paušáloch podľa toho, ako dlho je zákazník s nami.
Dôležitou biznisovou témou bolo rozširovanie 5G siete, tá od Orangeu je dostupná pre viac ako 82 percent populácie. Tiež sa nám darí v oblasti pevných služieb, hlavne čo sa týka najmodernejších optických technológií. Množstvo našich komunikačných aktivít smerovalo práve do tejto oblasti.
Ako ovplyvnili biznisové očakávania a vývoj trhu komunikačnú stratégiu značky?
Naša komunikačná stratégia značky bola ovplyvnená internou potrebou pripomenúť sa našim existujúcim, ale aj potenciálnym klientom. Sme značka s veľmi dlhou históriou, niektorí ju možno vnímajú aj ako už trošku zaprášenú či usadenú. Reflektujeme na to, že trh sa vyvíja a mladšie generácie počúvajú na iný typ komunikácie a iné posolstvá.
Zostáva vám 89% na dočítanie.