Data Strategy Directorka Digiline
V roku 2025 očakávame významný nárast záujmu o retail médiá, ktoré umožňujú značkám osloviť zákazníkov priamo v mieste nákupu, a o audio reklamu, ktorá sa vďaka podcastom a streamovacím platformám stáva čoraz populárnejšou. Nový reklamný potenciál vidíme aj vo video reklame na VOD platformách a v CTV (connected TV). Výzvou bude prispôsobiť sa ekonomickým tlakom, ako je klesajúca kúpyschopnosť a zmeny v spotrebiteľskom správaní, čo môže ovplyvniť dopyt po produktoch a službách.
Martin RajecHead of Digital & Social MullenLoweGGK
Určite AI a jej využitie čo najviac. Nenahradí ľudí, ale ľudia s AI nástrojmi budú mať náskok pred ostatnými. Ďalej dokázať trčať z davu, lebo obsahu je milión. Vedieť využiť špecifické médiá, formáty, keďže digitál už nie je len YTB, FB. Budeme sa tlačiť aj na TikToku, ktorý začína valcovať aj IG a FB. V kurze ostáva efektivita, aj čo sa týka nákladov a distribúcie. Stačí dobrá idea na fungujúcom insighte, nepoľaviť pri exekúcii a nakoniec posypať mediálnym budgetom. Daniela Marušková
CMO ui42
Najväčšia výzva bude bezpečnosť pri používaní AI. Digitálne agentúry si musia chrániť dáta a know-how pri používaní AI, podobne ako to už tento rok urobilo ui42. Budúci rok agentúry pozmenia názor na učenie akejkoľvek otvorenej AI, keďže to môže oslabiť vlastnú značku. A jediné riešenie je vytvorenie vlastnej uzamknutej AI na firemných systémoch, aby dáta, informácie, nápady a kreatívy zostali „doma“ v bezpečí, tak ako to máme my....
Zostáva vám 85% na dočítanie.