StoryEditor

Nová kampaň lekární Dr. Max: Starostlivosť má milión tvári, vznikla v spolupráci s TRIAD

16.01.2025, 14:29
Autor:
palpal

Lekárne Dr. Max spúšťajú novú marketingovú kampaň s názvom Starostlivosť má milión tvárí. Kampaň, vytvorená v spolupráci s agentúrou TRIAD minulý rok zvíťazila v kreatívnom tendri Dr. Max.

Kampaň, vytvorená v spolupráci s agentúrou TRIAD, ktorá minulý rok zvíťazila v kreatívnom tendri Dr. Max, sa zameriava na posilnenie vnímania značky Dr. Max ako jednotky v starostlivosti a zároveň kladie dôraz na ľudský a empatický prístup. Ide o prvú kampaň, ktorú Dr. Max realizuje s agentúrou TRIAD.

„V Dr. Max veríme, že starostlivosť má mnoho podôb a prejavuje sa v rôznych situáciách a vzťahoch. Inšpirujú nás skutočné príbehy ľudí a ich každodenné prejavy starostlivosti. Chceme byť vnímaní nielen ako lekáreň s výhodnými cenami, ale aj ako partner pre zdravie a starostlivosť, ktorý je blízko k ľuďom a rozumie ich potrebám," hovorí Jana Kutlíková, riaditeľka marketingového a zákazníckeho oddelenia Dr. Max.

image

Dr. Max predstavuje novú marketingovú komunikáciu Starostlivosť má milión tvárí

Kampaň Starostlivosť má milión tvárí je postavená na emocionálnom prepojení s divákom a zdôrazňuje hodnoty, ktoré sú pre značku Dr. Max dôležité. Prvý spot sa zameriava na výhodné ceny pre členov Dr. Max CLUB a vtipnou formou komunikuje hlavnú myšlienku kampane: Starostlivosť má milión tvárí. A ešte viac ich je v Dr. Max Clube.

„Dr. Max je jednotka v starostlivosti a s tým sme aj pracovali. Chceli sme túto tému posunúť na ďalší level a pochváliť ľudí, ktorí sú tiež starostliví, ktorých zaujíma ich okolie, babičky, mamy, súrodencov a podobne. Vytvorili sme sériu spotov, v ktorých oslavujeme tých, ktorí sa starajú o niekoho iného," vysvetľuje Vlado Kurek, kreatívny riaditeľ agentúry TRIAD.

image

Dr. Max predstavuje novú marketingovú komunikáciu Starostlivosť má milión tvárí

„Pri tvorbe kampane sme sa inšpirovali skutočnými príbehmi ľudí a ich každodennými prejavmi starostlivosti. Chceli sme ukázať, že starostlivosť nie je len o liekoch a vitamínoch, ale aj o vzťahoch, emóciách a ľudskom teple," dodáva Vlado Kurek.

Kampaň Starostlivosť má milión tvárí bude komunikovaná v TV spotoch, v digitálnej komunikácii, lekárňach, letáku, newslettroch a v ďalších kanáloch.

Pozrite si aj video z natáčania spotu:

01 - Modified: 2025-01-15 09:14:43 - Feat.: 0 - Title: Detektív George bude riešiť záhady kávy Nespresso po celý rok 02 - Modified: 2025-01-08 08:55:51 - Feat.: 0 - Title: GymBeam pre každý šport, hovorí najnovšia kampaň z dielne Darwin & the Machines 03 - Modified: 2025-01-02 17:36:50 - Feat.: 0 - Title: Hlavnú úlohu v novej veggie kampani Kauflandu hrajú nedeľné rezne 04 - Modified: 2024-12-23 15:21:05 - Feat.: 0 - Title: Legenda o fajnom kotlíkovom guláši z Kauflandu pokračuje v krátkych skečoch
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. január 2025 09:17