StoryEditor

Testovanie kávy z OMV zaujalo viac než štvrť milióna užívateľov sociálnych sietí

21.01.2025, 12:42
Autor:
palpal

Sieť čerpacích staníc OMV si v spolupráci so svojou novou kreatívnou agentúrou daren&curtis pripísala na účet kampaň s unikátne prirodzeným zásahom. Divákov oslovili prostredníctvom tvárí 75 slovenských mikroinfluencerov, ktorí mali za úlohu na sociálnych sieťach úprimne odprezentovať ich vynovenú kávu VIVA Classic Selection.

Spoločnosť OMV v roku 2024 podnikla niekoľko výrazných krokov – od zmeny kreatívnej agentúry, cez kompletný redizajn až po predstavenie nových či vynovených produktov. Spolupráca medzi OMV a agentúrou daren&curtis vznikla začiatkom roka po úspešnom tendri, kde agentúra osviežila komunikáciu aplikácie MyStation o vizuál spojený s unikátnymi benefitmi aplikácie.

„V našej réžii zastrešujeme hlavne celú komunikáciu nových produktov, ktoré OMV prináša na trh. Vizuály by mali pôsobiť mladšie, modernejšie s cieľom osloviť nových,potenciálnych zákazníkov. Pri ich tvorbe využívame najmodernejšie technológie ako AI – umelú inteligenciu”, povedal Jakub Čech, CEO daren&curtis.

Do kampane na kávu zapojili mikroinfluencerov

Jednou zo zmien, ktoré spoločnosť tento rok absolvovala, bol aj refresh obľúbenej kávy VIVA Classic Selection. Sprievodnú kampaň „Skvelý deň s VIVA Classic Selection” potrebovala OMV doplniť niečím autentickým, výnimočným a hlavne s vysokým dosahom.

Kreatívna agentúra daren&curtis prišla s návrhom novej formy natívnej komunikácie a zapojila do kampane 75 slovenských mikroinfluencerov. Výsledkom bolo takmer 500 originálnych výstupov na sociálnych sieťach. Išlo o videá, stories či príspevky, kde mikroinfluenceri ochutnávali novú kávu VIVA Classic Selection v priebehu svojho bežného dňa. Za dobu svojho trvania (24.6. - 30.9.2024) kampaň dosiahla viac než štvrť milióna videní skrz rôzne demografie, ktoré značka dovtedy nezasahovala.

image

Kampaň na kávu VIVA Classic Selection s mikroinfluencermi bola mimoriadne úspešná.

Výsledkom tak bolo značné zvýšenie povedomia a zapojenie zákazníkov použitím obsahu od „bežných ľudí”, s ktorými sa divák dokáže ľahko stotožniť. Agentúra zvolila práve tento druh komunikácie aby zasiahla čo najširšiu škálu publík čo najviac autentickým spôsobom a odkomunikovala pritom jasne, že s VIVA Classic Selection je aj bežný deň skvelý. Práve pomocou odporúčaní mikroinfluencerov sa podarilo značke získať mnoho pozitívnych ohlasov a zákazníkov, ktorí prišli novú kávu sami ochutnať.

„Radi by sme poďakovali agentúre daren & curtis za ich profesionálny prístup a kreatívne nápady, ktoré výrazne prispeli k úspechu našej kampane zameranej na zvýšenie povedomia o káve na čerpacích staniciach. Vďaka ich inovatívnemu riešeniu a precíznej realizácii sa nám podarilo osloviť široké spektrum zákazníkov a zdôrazniť kvalitu, ktorú naša káva ponúka. Táto spolupráca je dôkazom toho, že spojením odborných skúseností a kreativity možno dosiahnuť skvelé výsledky. Tešíme sa na ďalšie spoločné projekty,” uviedla Ľubica Slabejová, Marketing manager OMV Slovensko.

image

OMV prešlo redizajnom

Rebrand značky, nová aplikácia a ďalšie novinky

„Ďalšou veľkou novinkou, ktorá posúva túto sieť čerpacích staníc dopredu je nová aplikácia MyStation. Pre túto kampaň sme zastrešovali celú kreatívu. Náš tím vytvoril kľúčový vizuál pre tento druh kampane a tiež ďalšie grafické návrhy, ktoré nadväzovali na ten základný. Kampaň bola zameraná na partnerstvo s Martinusom a Cinemaxom a cieľom bolo, aby klienti tankovali na OMV, zbierali body a čerpali výhody, ktoré vďaka tomu majú”, uviedol Michal Salva, creative director daren&curtis.

Okrem kampane na kávu daren&curtis už niekoľko mesiacov zastrešuje väčšie aj menšie kampane OMV. Novinky ako čerstvo upečené croissanty, ktoré vám naplnia čokoládým alebo pistáciovým krémom, či vyprážané syrové krúžky zákazníci vidia v lákavých vizuáloch a videách na každej čerpacej stanici. Agentúra si poradila aj s rebrandom, ktorý sa udial v polovici roka a najnovšie kampane už “obliekla” do nového šatu.

„Spolupráca medzi našou agentúrou a OMV je ešte len na začiatku, ale vieme sa pochváliť už viacerými výstupmi. Či už je to kampaň na novú kávu, na vernostný program alebo vtipné video, cez ktoré komunikujeme nové croisanty. Čaká nás ešte veľa ďalších kampaní, noviniek, ktoré budeme postupne verejnosti predstavovať. Ja osobne sa už na túto “jazdu” veľmi teším”, povedal na záver Jakub Čech.

01 - Modified: 2025-01-15 09:14:43 - Feat.: 0 - Title: Detektív George bude riešiť záhady kávy Nespresso po celý rok 02 - Modified: 2025-01-17 08:28:10 - Feat.: 0 - Title: Porota Stratégií rozhodla. Toto je "Best of the best" slovenskej reklamy za rok 2024 03 - Modified: 2025-01-16 13:30:13 - Feat.: 0 - Title: Nová kampaň lekární Dr. Max: Starostlivosť má milión tvári, vznikla v spolupráci s TRIAD 04 - Modified: 2025-01-08 08:57:51 - Feat.: 0 - Title: Influencerské trendy na rok 2025: Nano, zodpovední influenceri aj LinkedIn 05 - Modified: 2025-01-02 17:36:50 - Feat.: 0 - Title: Hlavnú úlohu v novej veggie kampani Kauflandu hrajú nedeľné rezne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. január 2025 12:42