Teamleaderka & Account Directorka Triad
Ukážme mladým talentom, že ten cirkus je nielen náročný, ale hlavne zábavný, plný srandy, nielen navonok, ale aj vnútri. Že sa nemusia báť byť jeho súčasťou. Poďme im spoločne ukázať, prečo sme napríklad všetci, aj my kedysi, v tej brandži začali a čo nás v nej stále drží a baví. Možno aj sami sebe tým pripomenieme, prečo nás to kedysi chytilo a doteraz nepustilo – niekedy mám pocit, že sme v tom zhone povinností, feedbackov a deadlinov úplne zabudli, že na konci dňa pracuješ v super kolektíve, s inšpiratívnymi ľuďmi, kde každý deň posúvaš hranice možností, každý deň vie byť výzvou, čo ťa posunie ďalej. A ešte sa pri tom nasmeješ. A ako ich udržať? Keď sa už odvážia byť súčasťou tejto našej veľkej cirkusantskej rodiny, tak sa im venujme. Pomáhajme im pri prvých krokoch, podajme pomocnú ruku, keď sa potknú, a potom im vysvetlime, kde tam ten hrboľ vznikol a ako ho nabudúce obísť Spoločne trénovať, smiať sa a plakať, nech potom môžu zažiariť v manéži. It‘s showtime, baby!
Peter PackaňManaging Director PACKY ADVERTISING
Práca s mladými talentmi je pre mňa jednou z najdôležitejších úloh agentúry. Mladí ľudia sú tí, ktorí prinášajú svieže nápady a odvážnu energiu, a ak im poskytneme priestor, dokážu nás všetkých posunúť dopredu. To, čo ich priťahuje, je možnosť realizovať svoje nápady – vidieť skutočné výsledky, ako aj to, že ich práca má význam. V agentúre preto dbáme na to, aby mladí mali príležitosť zapojiť sa do všetkých fáz projektu. Od brainstormingov cez strategické plánovanie až po samotnú realizáciu. Chceme, aby videli, že ich prínos má hodnotu a že sú dôležitou súčasťou tímu. Pre mňa osobne je dôležité vytvoriť prostredie, kde sa mladí ľudia cítia nielen podporovaní, ale aj inšpirovaní. Mentorstvo je tu kľúčové – seniornejší kolegovia im ukazujú, ako to v reklame funguje, no zároveň im nechávajú priestor na vlastnú kreativitu. Chceme, aby mali pocit, že môžu experimentovať a skúšať nové veci, bez toho, aby sa báli urobiť chybu. Mladá generácia má navyše jasné hodnoty – chcú flexibilitu, rovnováhu medzi prácou a osobným životom a projekty, ktoré majú skutočný zmysel. A to je podľa mňa cesta, ako mladých udržať v reklamnom svete – vytvoriť miesto, kde majú šancu niečo dokázať, kde sú rešpektovaní a kde vidia, že ich práca má zmysel.
Jakub Kuko MazánCEO Zaraguza
Je to veľmi komplexná otázka a ja sa musím priznať, že pri tejto téme sa zo mňa stáva možno až príliš veľký skeptik. No akurát dnes, keď píšem tieto riadky a odpo...
Zostáva vám 85% na dočítanie.