Ako prvá a jediná mediálno-marketingová agentúra na Slovensku sa Publicis Groupe Slovensko stáva oficiálnym členom Slovak Game Developers Association (SGDA), čím sa otvárajú nové možnosti pre spoluprácu so slovenskou gamingovou komunitou.
„Toto členstvo pre nás a našu hernú divíziu Publicis Play znamená významný krok vpred. Gaming dnes už nie je len zábavou, ale aj kľúčovou súčasťou marketingových stratégií. Byť členom SGDA nám umožňuje nielen lepšie pochopiť herný priemysel, ale aj prinášať nové možnosti klientom,” hovorí Veronika Zábrženská, Digital Director Publicis Groupe Slovensko.
Čo toto členstvo znamená pre Publicis Groupe?
Divízia Publicis Play, ktorá ponúka komplexné riešenia pre prepojenie značiek s gamingom, bude mať vďaka členstvu v SGDA prístup k exkluzívnym dátam z herného priemyslu, ako napríklad informácie o vývoji nových hier či aktuálnom dianí. Analýza trendov a prispôsobenie stratégie pre klientov budú opäť o niečo efektívnejšie. Partnerstvo prináša taktiež možnosť zúčastniť sa rôznych konferencií a podujatí o gamingu na Slovensku či v zahraničí.
Gaming je z veľkej časti o komunite. Jedným z benefitov je práve aj prepojenie divízie s reálnym gamingovým svetom a zároveň prepojenie klientov s hernou komunitou, napríklad na eventoch.
„Členstvo v SGDA je pre nás strategickým krokom, ktorý otvára dvere k novým obchodným príležitostiam v hernom priemysle. Umožní nám nielen lepšie porozumieť dynamike tohto odvetvia, ale aj vytvárať inovatívne riešenia a partnerstvá, ktoré prinesú reálnu hodnotu našim klientom,” vysvetľuje Ladislav Suško, Managing Director Publicis Groupe Slovensko.