StoryEditor

Slovenský eventový trh formovali sociálne siete, globalizácia aj krízové obdobia

13.02.2025, 07:12
Autor:
redred
  • Event expertov sme sa pýtali, ako sa udalosti troch dekát premietli do trhu eventov:
  • Globalizácia priniesla možnosti vidieť a zažiť inovácie a nové spôsoby event & live marketingu.
  • Éra sociálnych sietí zmenila spôsob propagácie a komunikácie eventov, ich obsahu aj veľkosť zásahu.
  • Pandémia Covid-19 bola „game changer“ pre celé odvetvie.
  • Viac článkov, ktoré zachytili udalosti z oblasti marketingu, reklamy a médií za zplynulých 30 rokov si prečítate v špeciálnej prílohe, ktorú si môžete stiahnuť v PDF v tomto článku. Nájdete ju vloženú aj aktuálneho vydaniu magazínu Stratégie.

Eventový trh na Slovensku prešiel za uplynulé dekády obrovskou transformáciou, ovplyvnenou technologickými, spoločenskými a ekonomickými zmenami.

 

image

Štefan Kozák

Štefan Kozák
CEO
CREATIVE PRO

Celkovo by som to nazval prechodom od tradičnejšieho nemerateľného event manažmentu k merateľným smart eventom & live marketingu.

Eventy, internet, dáta

Ak začneme internetom, tak to bola v dlhodobom meradle asi najzásadnejšia zmena v novom spojení a okamžitom prepájaní ľudí s informáciami, ako aj medzi sebou navzájom.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-02-10 08:52:01 - Feat.: 0 - Title: Tri dekády slovenských médií: Od analógového vysielania k digitálnej ére 02 - Modified: 2025-02-07 09:17:25 - Feat.: 0 - Title: Najsilnejší biznis tool agentúry je kreativita 03 - Modified: 2025-07-02 10:01:15 - Feat.: 0 - Title: PR je beh na dlhú trať, odmenou je dôvera a pozitívna reputácia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2025 13:12