StoryEditor

Pre PR je nevyhnutná špecializácia a orientácia v nových komunikačných doménach

18.02.2025, 10:00
Autor:
redred
  • Podľa názoru Michaely Benedigovej, managing directorky v agentúre Seesame, sa za tri dekády v PR závratne zmenilo tempo, akým je potrebné reagovať.
  • V budúcnosti bude pre komunikáciu rozhodujúca kvalitná stratégia, zmysluplná kreativita a efektívna distribúcia obsahu. 
  • Viac podobných článkov nájdete v špecializovanej prílohe 30 rokov Stratégie, ktoré nájdete vloženú v najnovšom vydaní magazínu. V PDF formáte si ju možete stiahnuť v tomto článku.

Požiadavky klientov na PR agentúry sa v priebehu rokov vo svojej podstate nezmenili. Správne spracované zadanie je postavené na tom, aby komunikácia podporovala reputačné a taktické ciele zadávateľa, jeho podnikanie alebo rie...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:57:19 - Feat.: 0 - Title: Úloha PR agentúr sa v pribehu rokov zmenila. Klienti dnes očakávajú komplexné stratégie 02 - Modified: 2025-07-02 10:01:15 - Feat.: 0 - Title: PR je beh na dlhú trať, odmenou je dôvera a pozitívna reputácia 03 - Modified: 2025-07-02 09:55:43 - Feat.: 0 - Title: Najväčšie zmeny v PR spôsobil nástup sociálnych sietí a fragmentácia publika 04 - Modified: 2025-07-02 10:48:22 - Feat.: 0 - Title: Slovenské PR je kvalitné. Konkurencia zvyšuje úroveň komunikácie (anketa Stratégií) 05 - Modified: 2025-07-02 10:47:52 - Feat.: 0 - Title: Trh PR agentúr: Vidíme väčší dôraz na dáta aj integráciu s obchodnými cieľmi 06 - Modified: 2024-11-19 14:41:07 - Feat.: 0 - Title: Šprint alebo maratón? Značka potrebuje podľa PR expertov oboje
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 17:17