CMO
ui42
O áno, viac humoru do našich reklám! Vtip je korenie, ktoré pomáha vytvárať pozitívne väzby na značku a buduje pozitívnu emóciu. Hranica je individuálna; šírka závisí od positioningu značky, hĺbka od prijímateľov. Humor treba prispôsobiť publiku a mať istotu, že vtip bude pochopený. Neexistuje značka, ktorá by si nemohla dovoliť trochu humoru. Príkladom sú doťahovačky Audi a BMW, Volvo s van Dammom či Ikea na Slovensku.
Jakub KováčStrategy Director
ZARAGUZA
Humor je pre reklamu dôležitý, treba však brať do úvahy viacero rovín: reklama nie je entertainment ani umenie, je to biznis, a tak by sme mali používať humor ako nástroj, ktorý slúži komunikačným cieľom. Ďalej je dôležité si uvedomiť, o aké médium ide a aká je očakávaná frekvencia zobrazenia, keďže opakovaný vtip nie je vždy zábavný.
Zostáva vám 82% na dočítanie.