StoryEditor

Napriek viditeľným výsledkom, PR dlho bojovalo o rozpočty v rámci marketingu

20.02.2025, 13:45
Autor:
redred
  • Katarína Remiaš, majiteľka1st CLASS AGENCY spomína na to, ako si Public relations na Slovensku vydobylo svoju pozíciu:
  • Na začiatku bolo PR spájané s media relations a krízovou komunikáciou, neskôr sa pridalo CSR, interná komunikácia a PA.
  • Kľúčovú strategickú rolu PR jednoznačne potvrdila až pandémia.
  • Viac článkov na túto tému nájdete v prílohe 30 rokov Stratégie, ktorú si môžete stiahnuť v PDF na tejto stránke.

Ako PR profesionál pôsobím na trhu takmer 25 rokov. Ako šéfka agentúry 18 rokov. Posun PR za toto obdobie je značný. V čase, kedy som začínala, bolo PR na Slovensku novou manažérskou disciplínou, ktorú si mnohí spájali s marketingom.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:55:43 - Feat.: 0 - Title: Najväčšie zmeny v PR spôsobil nástup sociálnych sietí a fragmentácia publika 02 - Modified: 2025-07-02 09:57:19 - Feat.: 0 - Title: Úloha PR agentúr sa v pribehu rokov zmenila. Klienti dnes očakávajú komplexné stratégie 03 - Modified: 2025-07-02 09:54:36 - Feat.: 0 - Title: Pre PR je nevyhnutná špecializácia a orientácia v nových komunikačných doménach 04 - Modified: 2025-07-02 10:01:15 - Feat.: 0 - Title: PR je beh na dlhú trať, odmenou je dôvera a pozitívna reputácia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 12:11