Algoritmus Instagramu je bránou k úspechu. Ak mu porozumiete, otvorí sa vám prístup k väčšiemu počtu followerov a interakcií. Naopak, ak ho budete ignorovať, vaša viditeľnosť bude obmedzená – bez ohľadu na to, aký kvalitný je váš obsah. Nejde však len o jeden algoritmus Instagramu – kým na začiatku Instagram zobrazoval príspevky len chronologicky, dnes každá časť aplikácie (Feed, Stories, Reels, Explore) používa svoj vlastný algoritmus, ktorý selektuje obsah tak, aby ponúkol používateľom čo najlepší zážitok. Likes síce stále zohrávajú úlohu, no už nie sú najdôležitejším faktorom.
Reels sú prioritou, ale statické obrázky a carousels sú stále dôležité. Používajte vysokokvalitné fotografie, vo formáte 1 080 x 1 350 (pomer strán 4:5), aby pokryli väčšiu časť obrazovky. Podobne ako pri webových stránkach, aj Instagram umožňuje pridať alternatívny text a vylepšiť tak SEO, čo má za následok zvýšenú viditeľnosť vo vyhľadávaní, a uľahčuje Instagramu identifikovať obsah príspevku. Algoritmus Instagramu sa snaž...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.