Managing Creative Director
diorama
Jeden mesiac je asi naozaj málo na to, aby sme na svojej koži pocítili priamo dôsledky konsolidácie – najmä ak ešte nie sú všetky opatrenia v platnosti (tzv. transakčná daň). Bez ohľadu na to však vnímame na trhu istú opatrnosť zo strany klientov, ktorá však súvisí skôr s celkovou ekonomickou a (geo)politickou situáciou nielen v našom regióne. Predpokladáme tiež, že konsolidácia sa prejaví aj na stupňujúcich sa nárokoch zamestnancov a dodávateľov nielen v našom segmente.
Michal GregušCo-CEO
Invelity
Trh sa prispôsobuje ekonomickým opatreniam a cítiť zdraženie na oboch stranách. Napriek tomu si udržiavame rast vďaka kombinácii výkonnostného marketingu a technológií pod jednou strechou. Naším poslaním zostáva posúvať klientov vpred, pracovať efektívnejšie a prinášať výsledky aj v náročnejších časoch.
Zostáva vám 85% na dočítanie.