Sociálne siete sa neustále menia a s nimi aj spôsoby, akými značky a tvorcovia obsahu komunikujú so svojím publikom. To, čo fungovalo minulý rok, už dnes nemusí stačiť.Aby ste zostali v kurze, prinášame vám 7 trendov, ktoré budú vládnuť na sociálnych sieťach v roku 2025.
1. Videoobsah & virálne trendy
Dnešný používateľ sociálnych sietí skonzumuje v priemere 17 hodín videoobsahu za týždeň. Súčasná doba však praje tým, ktorí vedia hneď zaujať a stručne odprezentovať posolstvo. Preto je ideálne vytvárať rýchly, ľahko konzumovateľný obsah. Ľudia vyhľadávajú výstižné informácie, ktoré im poskytnú hodnotu v čo najkratšom čase, keďže v online prostredí je pozornosť človeka len niekoľko sekúnd. Navyše, aj samotné algoritmy sociálnych sietí ako TikTok, Instagram a YouTube uprednostňujú videoformáty. Krátky videoobsah bude čoraz populárnejší aj na LinkedIn, najmä od CEO a interných ambasádorov značky. Tieto videá ponúkajú autentický pohľad do fungovania firiem, budujú dôveru a posilňujú firemnú kultúru. Na Slovensku tento formát využíva zatiaľ len veľmi málo firiem a ľud...
Zostáva vám 85% na dočítanie.