StoryEditor

Bez silnej značky skončíte v cenovej vojne

19.03.2025, 10:14

Ako by ste v skratke definovali rozdiel medzi budovaním silnej značky a dosahovaním okamžitých výsledkov cez výkonnostné kampane?

Hlavný rozdiel vidím v tom, v akom čase od spustenia prinesú firme osoh. V prípade zapnutia výkonnostnej kampane sa výsledok dostaví takmer okamžite. A po vypnutí prichádza prepad. Budovanie značky je, naopak, dlhodobá investícia, ktorá spočiatku prináša málo, ale má obrovský potenciál zabezpečiť firme dominanciu na trhu v dlhodobom časovom horizonte. Nie som fanúšikom toho, keď sa v marketingu robia zjednodušené dichotómie v zmysle buď – alebo. Aj v tomto prípade by som povedal, že potrebujete oboje, bez ohľadu na typ biznisu (až na niektoré úplne špekulatívne exotické formy podnikania). Otázka je, v akom pomere skombinovať tzv. long and short, a to už je príliš individuálne, aby sa dala dať univerzálna odpoveď. Takže 60 ku 40 (smiech)....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-02-17 09:10:00 - Feat.: 0 - Title: Najväčším míľnikom v marketingu je AI. Staré marketingové pravdy však stále platia 02 - Modified: 2025-02-03 14:47:07 - Feat.: 0 - Title: Agentúra roka 2024: Pozrite si kompletné poradie aj rebríčky najkreatívnejších a najefektívnejších agentúr 03 - Modified: 2025-02-03 11:34:03 - Feat.: 0 - Title: EFFIE 2024: Porota bola mimoriadne štedrá. Pozrite si najefektívnejšie reklamy uplynulého roka 04 - Modified: 2025-01-30 12:48:57 - Feat.: 0 - Title: Ukážme mladým, že reklama je zábavná. Lídri agentúr radia, ako prilákať novú generáciu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. marec 2025 16:16