Performance Marketing Director
ui42
V ui42 roky hovoríme, že recenzie sú dôležitým aspektom vplývajúcim na konverzný pomer. Recenzie reálnych používateľov sú základným UGS contentom, ktorý odporúčame pre našich klientov. Využívame ho najmä v segmente, kde autentický obsah od používateľov zvyšuje dôveryhodnosť a angažovanosť. Výhody sú autentickosť a nákladová efektívnosť, no výzvou môže byť kontrola kvality obsahu. Celkovo UGC obohacuje kampane o reálne skúsenosti zákazníkov, čo posilňuje vzťah medzi značkou a jej publikom.
Thalia EarlSocial Media Specialist
Elite/Monday Lovers
Ľudia majú tendenciu viac veriť obyčajným ľuďom, ale v prípade moderného UGC to tak úplne nemusí byť. Dnes tým označujeme paid tvorcov, pri ktorých je dôležité klásť dôraz na autenticitu, aby komunikácia nepôsobila ako teleshopping. Pri klientovi Fresh Corner, s ktorým sme vytvorili aj vlastný template, využívame UGC prezdieľaním stories. Pri 365.bank spolupracujeme s tvorkyňou obsahu na TikTok profile, ale začíname pripravovať aj employee-generated-content, čo je aktuálnym trendom pri HR.
Monika FarkašováStrategička
Triad
Iba máloktoré značky kvalitne pracujú s UGC obsahom a zároveň platí, že nie každej značke sa práca s takýmto obsahom hodí. Ak je cieľom značky budovať autenticitu a zároveň nemá veľké budgety, UGC je z môjho pohľadu najefektívnejšou stratégiou. Zároveň platí, že UGC sa najľahšie získava pre segmenty, v ktorých sa prirodzene tvoria komunity. Nám sa najviac vypláca pri beauty značkách a ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.