StoryEditor

Dobrý account vie priniesť poriadok do chaosu

07.05.2025, 08:00
  • Tatiana Bača je account directorkou MUW Saatci & Saatchi. Rozprávali sme sa o tom, aká je z jej pohľadu úloha dobrého accounta a čo vie priniesť do vzájomnej spolupráce klient + agentúra.
  • Dobrý account by mal byť podľa nej organizovaný, zodpovedný a schopný pohotovo reagovať na nečakané situácie.
  • Zároveň včas rozpoznať riziká.
  • Najväčšou výzvou je nájsť správnu rovnováhu medzi záujmami agentúry, klienta a dodávateľov.

Tatiana Bača je account directorkou MUW Saatchi & Saatchi. Už desať rokov pracuje pre jedného z najväčších a aj najnáročnejších zadávateľov - Slovak Telekom. Úspechy ich spoločných kampaní na domácej aj zahraničnej scéne jej za rok 2024 priniesli v hodnotení Agentúry roka titul TOP ACCOUNT DIRECTOR.  Rozprávali sme sa o tom, aká je z jej pohľadu úloha dobrého accounta a čo vie priniesť do vzájomnej spolupráce klient + agentúra.

Ako vnímate pozíciu account manažéra v reklamnej agentúre? Čo sú hlavné úlohy, ktoré zabezpečujete?

Accounta vnímam ako dôležitú spojku medzi klientom a agentúrou – je lídrom projektov a zároveň rovnocenným partnerom pre obe strany. Ako account director sa do hĺbky jednotlivých projektov zapájam podľa potreby, pričom mojou hlavnou úlohou je mať prehľad o všetkom, vedieť zasiahnuť tam, kde to situácia vyžaduje, a zabezpečiť čo najplynulejší workflow v tíme.

image

Accounti. Multifunkční chameleóni či stavitelia mostov?

Ktoré sú podľa vás kľúčové schopnosti, ktoré musí mať dobrý account?

Ak beriem ako samozrejmosť, že ide o človeka so zvládnutými procesmi a prehľadom v marketingu, povedala by som, že dobrý account manažér by mal byť organizovaný, zodpovedný a schopný pohotovo reagovať na nečakané situácie – pretože univerzálne riešenia jednoducho neexistujú. Vie vniesť poriadok aj do chaosu, efektívne riadiť očakávania a ustáť tlak, stres či rôzne emócie a nálady. Dokáže vyvážiť protichodné požiadavky, zachovať si nadhľad v napätých momentoch. Zároveň sa vie poučiť z chýb a priznať si ich.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 77% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-06 07:15:51 - Feat.: 0 - Title: Accounti. Multifunkční chameleóni či stavitelia mostov? 02 - Modified: 2025-04-30 07:32:22 - Feat.: 0 - Title: Naša ambícia je urobiť z VÚB najviditeľnejšiu značku medzi bankami 03 - Modified: 2025-04-08 08:56:14 - Feat.: 0 - Title: Nedovoľte svojim dátam uniknúť, hovorí v novej kampani Telekom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. máj 2025 10:06