Matej Štepianský
PR špecialista
Dôvera
Schopnosti account manažéra sú pre úspech projektu kľúčové. Rovnica platí, bezpochyby. Zároveň však platí, že account manažér bez potrebných zručností môže pokaziť aj veľa dobrých vecí. Rovnako platí aj to, že ak agentúra nefunguje dobre, nezachráni to ani skvelý account manažér.
Marek Kopča
Marketing & PR Director
Hyundai
Dôležitosť account managera rastie priamo úmerne s náročnosťou a komplexnosťou zadaní. Moja skúsenosť je taká, že kým o víťazstvách v tendroch väčšinou rozhoduje výkon kreatívcov či stratégov, celkovú kvalitu spolupráce má vo veľkej časti v rukách práve account. Z pohľadu mňa ako klienta predstavuje medzičlánok medzi nami a agentúrou. Od dobrého accounta očakávam, že sa orientuje v biznisových prioritách klienta, rozumie cieľom, ktoré má spolupráca s agentúrou prinášať, je výborným projektovým a people managerom. Account je v podstate tvárou agentúry, cez ktorú klient do veľkej miery vníma jej kvalitu ako celku. Stalo sa mi, že som musel požiadať agentúru o výmenu accounta. A, naopak, stalo sa mi aj to, že jednou z podmienok pokračovania spolupráce bol konkrétny account, ktorému som ako klient dôveroval. Je to nesmierne náročná pozícia, ktorú ja osobne veľmi rešpektujem.
Miroslava Schneiderexterná komunikácia
SLOVNAFT
Spolupracujeme s viacerými agentúrami, ktoré si vyberáme v tendroch. Hoci o accountskom tíme hovoríme s agentúrou už v procese tendra, obvykle na tomto bode výsledok výberového procesu nestojí. Považujeme však za fér jasne sformulovať naše očakávania nielen na kreatívu, ale aj na procesy a rolu accounta. Potrebujeme,...
Zostáva vám 85% na dočítanie.