Kategória: Print
partner kategórie: TESCO
víťazná práca: All you can‘t eat
víťazi: Gabriela Kaňová, Matej Oškerský
Touto kampaňou chceme poukázať na to, že Tesco nie je reštaurácia typu „zjedz, koľko vládzeš“, kde si každý môže nabrať, koľko si zaumieni. Dôležité je uvedomiť si, že potraviny majú svoju hodnotu a nemali by sme k nim pristupovať ako k samozrejmosti. Premysleným nakupovaním môžeme efektívne predchádzať plytvaniu potravinami a pristupovať k nakupovaniu svedomitejšie.
Kategória: PR
partner kategórie: Slovenská sporiteľňa
víťazná práca: Transakčný dar
víťazi: Katarína Sopková, Patrícia Al-Hadi
Na Slovensku nie je väčšia PR téma než TRANSAKČNÁ DAŇ, ktorá je však vnímaná extrémne negatívne. My to využijeme a predstavíme novú transakciu – tentoraz však, naopak, pozitívnu.Transakčný dar. Transakcia, ktorá ľudí nenaštve, ale poteší. Využívame masívny negatívny buzz okolo transakčnej dane na uvedenie pozitívnej inovácie „Chcem pomôcť“. Téma už sama osebe vyvolá veľký PR ošiaľ, ktorý ešte podporíme silným mediamixom.
Kategória: Film
partner kategórie: TV Joj
víťazná práca: Nikdy im nedaj vedieť o tvojom ďalšom kroku
víťazi: Thalia Earl, Lea Hadnagyová
Mladí ľudia (generácia Z a Alpha) na internete preferujú v sledovanom obsahu absurdnosť bez významu a dynamickosť pred generickosťou. Často konzumujú a scrollujú bez hlbšieho zamyslenia. Skrátka ich prehnané a vyhrotené informácie priťahujú viac ako skutočné fakty. Toto sme odkomunikovali ich rečou a premietli do nášho návrhu spotu, kde sme ochranu pred deepfake doplnili o fenomén: Nikdy im nedaj vedieť o tvojom ďalšom kroku.
Kategória: Media
partner kategórie: Telekom
víťazná práca: Bloodyguard
víťazi: Richard Sokol, Ladislav Macko
Letné aktivity sú také príjemné, že ihly a krv by s nimi len ťažko súperili. Teda, pokým ich nepokazia tie nepríjemné, otravné veci, ktoré všetkým pijú krv. Komáre. Preto Telekom s NTS prinášajú Bloodyguard – Repelent, ktorý chráni tvoju krv pred komármi a vyzýva ťa darovať ju ľuďom. Repelent proti komárom, prirodzene spojený s letom a s ochranou krvi zabalíme do Gen Z obalu. Stane sa z neho prekvapivé médium, ktoré odkomunikuje mladým ľuďom náš problém, kým bude riešiť ten ich. #rešpekt darcom
Kategória: Design
partner kategórie: 365.bank
víťazná práca: ByeBiteCard
víťazi: Vlastimil Mesko, Peter Ščasnovič
Každý kilobajt navyše znamená vyššiu dátovú záťaž a spotrebu energie. Znížením veľkosti karty dokazujeme, že aj malé digitálne úpravy môžu mať pozitívny ekologický dosah. Zmenšením veľkosti digitálnej platobnej karty znižujeme spotrebu energie pri jej prenose a zobrazovaní, čím prispievame k udržateľnosti. A to s ohľadom na pôvodný dizajn.
Kategória: Digital
partner kategórie: Asociácia mediálnych agentúr
víťazná práca: Viac slow
víťazi: Romana Kádeková, Dominik Mičuda
Rýchly život a neustály tlak na výkon spôsobujú, že Gen Z pociťuje čoraz viac duševných ťažkostí. Táto hektická doba prispela k rozšíreniu „slow living“ filozofie medzi mladými ľuďmi. Jej cieľom je žiť vedomejšie, vďačnejšie a pomalšie. A práve tu nastáva prienik so seniormi. Tí majú totiž slow living absolútne v malíčku. Preto vytvoríme nový program Ligy pre seniorov – VIAC SLOW, v rámci ktorého budú seniori prostredníctvom osobných stretnutí a rozhovoru učiť mladých ľudí, ako žiť viac v prítomnosti, vážiť si dôležité veci a prosto spomaliť.
Partnermi súťaže Young Lions Slovakia 2025 sú:
- Asociácia mediálnych agentúr (AMA)
- Slovenská sporiteľňa
- Telekom
- TV JOJ
- 365.bank
- Tesco
- Shutterstock
Organizátorom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je zároveň oficiálnym reprezentantom reklamného festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity na Slovensku. Odbornými garantmi súťaže sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director ́s Club Slovakia (ADC) a MAFRA Slovakia, vydavateľ magazínu Stratégie.