Festivaly sú neoceniteľným nástrojom, ktorý značkám poskytuje nielen okamžitú viditeľnosť, ale aj dlhodobý vplyv na vzťahy so spotrebiteľmi. Značky, ktoré sa rozhodnú investovať do festivalových partnerstiev, sa preto zameriavajú na viac než len prezentáciu svojich produktov.
Napríklad pre Kofolu sú festivaly predovšetkým o vytváraní zážitkov rezonujúcich s hodnotami značky. „Láska to má v dnešnej dobe veľmi náročné a veríme, že festivaly sú jednou z príležitostí, kde má každý možnosť stretnúť niekoho zaujímavého. Láska chutí naživo najlepšie,“ uvádza Eva Stejskalová, brand manažérka pre značku Kofola. Aj preto sa rozhodli byť opäť partnerom na najväčších festivaloch ako Pohoda, Grape, Rock for People, Metronom, Beats for Love či Colours of Ostrava. Na niektorých aktuálne pripravujú aj unikátne Námestia lásky, kde sa budú odohrávať symbolické i reálne svadby.
Zostáva vám 92% na dočítanie.