StoryEditor

Festivalové partnerstvo. Ako dosiahnuť zážitok a zachovať hodnoty značky?

30.06.2025, 09:34
  • Festivaly by dnes bez partnerov ani nemohli existovať. Čo jedna strana druhej prináša? Prečitajte si komplexný materiál aj so skúsenosťami firiem a samotných festivalov. 
  • Čo je dnes podstatou kvalitného a efektívneho festivalového partnerstva? A čo môžu, naopak, festivaly ponúknuť značkám?
  • Aplikácia Kofoláska pomáha návštevníkom festivalov nájsť spriaznenú dušu priamo na mieste.
  • Plzeňský Prazdroj nasadzuje beerjety, ktoré načapujú až šesť pív naraz a obslúžia až 2-tisíc ľudí za hodinu.
  • Festivalové značky stále viac zapájajú ekologické iniciatívy a podporujú lokálnych výrobcov a umelcov.
  • Práve festivalov sa týkal aj náš prieskum, ktorý robíme s WPP Media: Horiznot podujatí: Marketéri a bežní ľudia vnímajú eventy odlišne. 

Festivaly sú neoceniteľným nástrojom, ktorý značkám poskytuje nielen okamžitú viditeľnosť, ale aj dlhodobý vplyv na vzťahy so spotrebiteľmi. Značky, ktoré sa rozhodnú investovať do festivalových partnerstiev, sa preto zameriavajú na viac než len prezentáciu svojich produktov.

image

Horizont podujatí: Marketéri a bežní ľudia vnímajú eventy odlišne. A čo s tým?

Napríklad pre Kofolu sú festivaly predovšetkým o vytváraní zážitkov rezonujúcich s hodnotami značky. „Láska to má v dnešnej dobe veľmi náročné a veríme, že festivaly sú jednou z príležitostí, kde má každý možnosť stretnúť niekoho zaujímavého. Láska chutí naživo najlepšie,“ uvádza Eva Stejskalová, brand manažérka pre značku Kofola. Aj preto sa rozhodli byť opäť partnerom na najväčších festivaloch ako Pohoda, Grape, Rock for People, Metronom, Beats for Love či Colours of Ostrava. Na niektorých aktuálne pripravujú aj unikátne Námestia lásky, kde sa budú odohrávať symbolické i reálne svadby.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-30 07:45:17 - Feat.: 0 - Title: Hudbu cítiš, odkazuje Orange vo svojej festivalovej kampani 02 - Modified: 2025-06-10 08:58:21 - Feat.: 0 - Title: Michal Svarinský: Dobré eventy nevznikajú náhodou, vždy je za nimi dôsledná príprava 03 - Modified: 2025-05-13 08:04:01 - Feat.: 0 - Title: Horizont podujatí: Marketéri a bežní ľudia vnímajú eventy odlišne. A čo s tým? 04 - Modified: 2025-07-02 09:58:14 - Feat.: 0 - Title: Slovenský eventový trh formovali sociálne siete, globalizácia aj krízové obdobia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 13:39