StoryEditor

Katarína Remiaš: Sme svedkami konca "fake purpose"

01.07.2025, 09:29
  • Predsedníčka poroty PROKOP 2024 a majiteľka 1st CLASS AGENCY Katarína Remiaš zhodnotila, čo priniesol aktuálny ročník súťaže PR projektov, prečo je v PR dôležitá autentickosť, upadá účelovosť a nestačí sa venovať témam bez dlhodobej kontinuity.
  • Podľa nej v PR výrazne rastie význam experience PR a eventov.  Značky zároveň upúšťajú od účelovej komunikácie a stále viac sa zameriavajú na autentickosť a dlhodobé hodnoty.

Ako hodnotíte 15. ročník súťaže Prokop?

Za posledné roky sme nastavovali kategórie a vytvorili aj niekoľko nových, ktoré reflektujú na slovenské a svetové PR trendy. Každá jedna kategória má vďaka tomu dnes veľmi silné kvalitné práce, ktoré môžeme hodnotiť ako strategické, dlhodobé a schopné konkurovať aj svetovým PR kampaniam. Ocenené kampane naozaj vynikali, najmä kreativitou, komplexnosťou a témami. Aj tie, ktoré tak nevynikali, boli výborne remeselne zvládnuté, s výbornými výsledkami.

image

Ktoré kategórie sa ukázali ako najsilnejšie?

Veľmi kvalitné projekty sme zaznamenali tradične v kráľovskej PR kategórii Corporate Communications – napríklad dlhodobo u Slovenskej sporiteľne a ocenenie získali aj NAY a Orange. Silná bola tiež kategória CSR a B2C s kampaňami pre Pfizer, Billa a Mysli ako rys. Interná komunikácia rovnako priniesla výborné kampane Slovnaftu, JLR Slovakia, Johnson&Johnson a tradične aj 365.bank a Henkel Slovensko.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-22 14:10:55 - Feat.: 0 - Title: PROKOP 2024: Poznáme víťazov, pozrite si ich kompletný zoznam. PR Agentúrou roka je SKPR STRATEGIES 02 - Modified: 2025-07-02 09:50:35 - Feat.: 0 - Title: Napriek viditeľným výsledkom, PR dlho bojovalo o rozpočty v rámci marketingu 03 - Modified: 2025-07-02 10:47:52 - Feat.: 0 - Title: Trh PR agentúr: Vidíme väčší dôraz na dáta aj integráciu s obchodnými cieľmi 04 - Modified: 2025-07-02 10:48:22 - Feat.: 0 - Title: Slovenské PR je kvalitné. Konkurencia zvyšuje úroveň komunikácie (anketa Stratégií) 05 - Modified: 2024-07-22 10:35:04 - Feat.: 0 - Title: PR agentúra dnes musí prinášať veľkú pridanú hodnotu, byť pre klienta partnerom a konzultantom
01 - Modified: 2025-07-19 07:00:00 - Feat.: - Title: Transparency International Slovensko ocenili za dlhodobú prácu na strane verejného záujmu 02 - Modified: 2025-07-17 07:00:00 - Feat.: - Title: Marta Cesnaková: Hodnotové kampane rezonujú u širokej verejnosti aj v porotách súťaží 03 - Modified: 2025-07-16 07:00:00 - Feat.: - Title: SKPR Strategies: Naším zlatým pravidlom je riešiť skutočný problém, zároveň sa nebojíme riskovať 04 - Modified: 2025-07-07 10:07:56 - Feat.: - Title: PR agentúry 2025: Trh je stabilný, agentúry hlásia mierny rast 05 - Modified: 2025-05-22 14:10:55 - Feat.: - Title: PROKOP 2024: Poznáme víťazov, pozrite si ich kompletný zoznam. PR Agentúrou roka je SKPR STRATEGIES
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. júl 2025 09:02