StoryEditor

Značky budú musieť prestať kričať a začať počúvať. Čaká nás veľký tlak na AI a transparentnosť

14.07.2025, 09:00
Autor:
redred
  • Odborníkov z PR brandže sme sa pýtali: Aké sú vaše predpovede pre vývoj v nasledujúcom roku? Ktoré faktory budú podľa vás najviac ovplyvňovať tento vývoj?
  • René Parák z House of Comms poukazuje na vplyv Gen Z, ktorá mení využitie tradičných PR nástrojov.
  • Jana Beerová z LEMUR sa obáva, že vďaka AI si budú firmy zabezpečovať PR interne.
  • Gabriela Račková z SKPR Strategies tvrdí, že PR sa mení z podporného nástroja na strategickú disciplínu.
  • Peter Chalmovský z AMI Communications dodáva, že agentúry so stabilným a seniorným tímom sú kvalifikovanejším partnerom.
  • Lucia Pekaríková z KOMUNIKA PR upozorňuje, že s digitálnymi médiami prichádza zvýšený dôraz na transparentnosť komunikácie a etiku.
  • Štefan Vadocz z Neopublic varuje pred úpadkom kvality verejnej diskusie, ktorá je čoraz viac polarizujúca a manipulatívna.
  • Printová verzia ročenky PR agentúry 2025 je vložená do júlového vydania Stratégií, PDF si môžete stiahnuť na konci tohto článku.
image

Ľubica Turčanová

Ľubica Turčanová
CEO
Black Apple

Či si to chceme priznať alebo nie, veľkou mierou ovplyvňuje náš trh politický vývoj, zásadné hodnotové názory autorít a ekonomické opatrenia, ktoré nielen nám, ale aj našim klientom nevytvárajú dostatočne stabilné podnikateľské prostredie.

 

image

René Parák

René Parák
Managing Director
House of Comms

Pokračujúci ekonomický degres na Slovensku bude ovplyvňovať aj naďalej negatívnu náladu vo firmách, čo pravdepodobne ovplyvní aj rozpočty na marketingovo-komunikačné výdavky. Pre nás to znamená hľadať pre klientov čo najefektívnejšie nástroje a kreatívne stratégie v dynamicky sa meniacom prostredí, kde neustále na pozadí rezonujú lokálne alebo globálne hrozby – bez akéhokoľvek preháňania.

Prejavuje sa čoraz väčší vplyv Gen Z, ktorá výrazne mení využitie tradičných PR nástrojov, aby sme dosiahli potrebný zásah, bude veľmi dôležité, ako kombinovať využitie tradičných médií a sociálnych platforiem.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 77% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:34:23 - Feat.: 0 - Title: Tendre sú férovejšie. Ale od ideálneho stavu sme ešte poriadne ďaleko (anketa Stratégií) 02 - Modified: 2025-07-02 09:35:41 - Feat.: 0 - Title: Klienti hovoria, že chcú expertov, ale často preferujú agentúry s nižšou hodinovkou. A to aj napriek kvalite výstupu (anketa) 03 - Modified: 2025-07-02 09:36:29 - Feat.: 0 - Title: Anketa: Pokročilé nástroje AI priniesli revolúciu v automatizácii a personalizácii 04 - Modified: 2025-07-02 09:37:53 - Feat.: 0 - Title: Anketa: AI pomáha pri optimalizácii či analýze, ľudskú kreatívu však nenahradí 05 - Modified: 2025-07-02 09:31:43 - Feat.: 0 - Title: Rok 2025 bude pre agentúry skúškou dôvery a adaptability (Anketa) 06 - Modified: 2025-07-02 09:28:47 - Feat.: 0 - Title: Digitálne agentúry sa musia rýchlo prispôsobovať trendom, technológiám aj meniacim sa podmienkam (Anketa) 07 - Modified: 2025-07-02 09:45:24 - Feat.: 0 - Title: Dostupnosť dát stále rastie, rozhodujúca bude ich kvalita a interpretácia
01 - Modified: 2025-11-10 17:32:06 - Feat.: - Title: Dopyt po OOH je stabilný, atraktivita DOOH sa zvyšuje (Anketa) 02 - Modified: 2025-10-31 10:34:22 - Feat.: - Title: Výkonnostný marketing 2025: Investície sú cielenejšie a merateľnejšie, menej priestoru ostáva na experimenty 03 - Modified: 2025-10-20 13:42:09 - Feat.: - Title: Výkonnostné agentúry 2025: Najrýchlejšie porastú videoformáty, retail media a AI-riadené kampane 04 - Modified: 2025-09-19 09:21:42 - Feat.: - Title: Ako sa vyvíja ochota klientov investovať do televízie? Veria zadávatelia televízii či presúvajú budgety do digitálu? 05 - Modified: 2025-07-25 09:08:41 - Feat.: - Title: AI zvyšuje efektivitu, nenahradí však empatiu ani originálnu kreativitu (Anketa)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 07:27