StoryEditor

Think Big Collective: Otáčame paradigmu nášho podnikania, potrebujeme sa pýtať klientov, ako im vieme pomôcť

02.09.2025, 09:05
  • Trh marketingových služieb sa mení. A s ním aj potreby klientov od ich agentúr. Odpoveďou na tieto zmeny je aj vznik Think Big Collective. Založili ho agentúry doteraz známe pod hlavičkou KREATOR GROUP (Wiktor Leo Burnett, Starmedia, Leopard Production, Data Concept, Data on Steroids a Socialists). Aké sú ich ciele a s akou ponukou smerujú za klientmi? 
  • Braňo Polák zo Starmedie, Peter Kontra z Wiktor Leo Burnett a Tomáš Ručkay z Leopard Production vysvetľujú, čo stálo za týmto rebrandingom, čo nové ponúkajú trhu.
  • Rebranding podľa nich znamená zásadný posun od technického holdingu k synergickej platforme, ktorá dokáže mixovať expertízu naprieč disciplínami.
  • Stavajú na filozofii, že klienti potrebujú jeden kontaktný bod a na mieru vyskladaný tím z kreatívnych, mediálnych, produkčných či dátových špecialistov.
  • Novinkou je portfólio ôsmich produktov – od NextGenB2B a SportConnect až po vlajkový „OneAgency“.
  • Cieľom platformy je pomôcť marketingovým riaditeľom premeniť fragmentáciu na efektívnu orchestráciu a dodať im nielen výstupy, ale aj merateľné výsledky.
  • Ďalšie podrobnosti sa dozviete v rozhovore, ktorý si môžete už teraz prečítať, vypočuť ako podcast alebo ideálne rovno pozrieť vo videu v tomto článku. 

Možno to niektorí naši čitatelia nevedia, vysvetlite, čo spája vaše agentúry?

Braňo: Sme spolumajitelia agentúr Starmedia, Wiktor Leo Burnett a Leopard Production. Do našej skupiny okrem týchto troch agentúr ešte patria Socialists, Data Concept a Data on Steroids.

Peter: Všetky tieto naše agentúry zdieľajú spoločné HR, IT a služby finančného oddelenia, čiže celý backoffice. Zároveň už dnes naše agentúry fungujú na jednotnej digitálnej infraštruktúre – od spoločnej licencie ekosystému Microsoft 365 a SharePointu až po platformu Scoro, ktorá integruje projektové riadenie, financie a reporting do jedného prostredia.

Tieto agentúry sme poznali aj pod spoločným názvom Kreator Group...

Braňo: ... a to už neexistuje.

Peter: Prebehlo to už aj obchodným registrom, urobili sme zmenu názvu na Think Big Collective.

 

Prečo ste sa rozhodli pre rebranding? Zmenilo sa fungovanie trhu alebo vaša forma spolupráce?

Peter: My traja sme začínali v reklame plus-mínus v rovnakom čase. Čiže každý máme 25 rokov profesionálnych skúseností z reklamy a marketingu. Tento rebranding je vyústením jednak našich osobných 25-ročných skúseností a zároveň tiež vyústením dlhodobej, už viac ako dekádu trvajúcej spolupráce našich agentúr, ktorá sa doteraz formovala pod hlavičkou KREATOR GROUP.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 93% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:23:43 - Feat.: 0 - Title: Lídri mediálnych agentúr: Potrebujeme zmysluplne hospodáriť, menej a kratšie tendrovať 02 - Modified: 2025-02-07 09:17:25 - Feat.: 0 - Title: Najsilnejší biznis tool agentúry je kreativita 03 - Modified: 2025-01-28 14:48:23 - Feat.: 0 - Title: Leopard Production sa stal členom prestížnej zahraničnej asociácie BEIC
01 - Modified: 2025-10-27 07:42:06 - Feat.: - Title: Domino‘s zmenilo logo a nikto sa nerozčúlil. Je to zázrak či dobre spravený rebranding? 02 - Modified: 2025-09-08 13:19:46 - Feat.: - Title: RE/MAX: Keď sa balón snaží lietať v digitálnom veku 03 - Modified: 2025-07-30 08:00:00 - Feat.: - Title: Google a HBO: Evolučný rebranding a schizofrénia 04 - Modified: 2025-07-16 07:03:41 - Feat.: - Title: Lipton sa po desiatich rokoch odvážil na zmenu. Dokázal zostaviť lásku k tradícii s modernými trendmi? 05 - Modified: 2025-07-14 07:52:23 - Feat.: - Title: Lojalita medzi klientom a agentúrou je skvelá vec
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 17:46