Možno to niektorí naši čitatelia nevedia, vysvetlite, čo spája vaše agentúry?
Braňo: Sme spolumajitelia agentúr Starmedia, Wiktor Leo Burnett a Leopard Production. Do našej skupiny okrem týchto troch agentúr ešte patria Socialists, Data Concept a Data on Steroids.
Peter: Všetky tieto naše agentúry zdieľajú spoločné HR, IT a služby finančného oddelenia, čiže celý backoffice. Zároveň už dnes naše agentúry fungujú na jednotnej digitálnej infraštruktúre – od spoločnej licencie ekosystému Microsoft 365 a SharePointu až po platformu Scoro, ktorá integruje projektové riadenie, financie a reporting do jedného prostredia.
Tieto agentúry sme poznali aj pod spoločným názvom Kreator Group...
Braňo: ... a to už neexistuje.
Peter: Prebehlo to už aj obchodným registrom, urobili sme zmenu názvu na Think Big Collective.
Prečo ste sa rozhodli pre rebranding? Zmenilo sa fungovanie trhu alebo vaša forma spolupráce?
Peter: My traja sme začínali v reklame plus-mínus v rovnakom čase. Čiže každý máme 25 rokov profesionálnych skúseností z reklamy a marketingu. Tento rebranding je vyústením jednak našich osobných 25-ročných skúseností a zároveň tiež vyústením dlhodobej, už viac ako dekádu trvajúcej spolupráce našich agentúr, ktorá sa doteraz formovala pod hlavičkou KREATOR GROUP.
Zostáva vám 93% na dočítanie.

