„Niektoré kúsky, ktoré sme hodnotili v Zlatom klinci, mali svetovú úroveň," hovorí Štefan Andrejco, predseda CRAFT JURY, freelancer a kreatívny riaditeľ.
Práve jeho porota dala mimoriadny počet cien. „Tá kategória je obrovská. Keď zaznelo, koľko zlatých sme dali, tak sa na mňa kolegovia porotcovia pozerali, ako keby som sa zbláznil. Mali sme debatu o tom, či to nevieme rozdeliť na dve polovice."
Andrejco hovorí, že porotcovanie si veľmi užil, pretože aktuálne ako freelancer nie je zaťažený agentúrnou politikou. „Mohol som sa otvorene so všetkými baviť, čo bolo veľmi dobré. Snažil som sa porotu nastaviť tak, aby sme netrávili čas zbytočným hejtením prác a tým, ako by sme to spravili lepšie. Bavili sme sa o tom, čo je na práci pozitívne."
„Nemal som pocit, že by som videl čokoľvek nové či inovatívne. Ukázalo sa, že sme mali craftovo silné spoty. Ale či je to trend? Nemyslím si, možno o rok to bude úplne inak."
xxx
Ďakujeme mecenášom slovenskej reklamy a obzvlášť tým, ktorí podporili vernisáž výstavy Zlatý klinec 2025 v duchu myšlienky Reklama je umenie:
Shutterstock, Bittner print, Tatra banka, ŠKODA Auto Slovensko, Eallin Nomad, Orange Slovensko, TV JOJ, Ticketportal, Allfred.io, Slovnaft, VÚB bankaZlatý Bažant, Kofola, Pernod Ricard, Slovenské vinice, Hubert, HOPIN, Space-UP coworking, Hrncheck, Creative Pro, EFFE

