Anketa - výkonnostné agentúry 2025 - Predikcie 2026Archív
StoryEditorVýkonnostný marketing 2025: Investície sú cielenejšie a merateľnejšie, menej priestoru ostáva na experimenty
- Odborníkov z branže sme sa pýtali ako sa vyvíjajú nálady zadávateľov smerom k výkonnostnému marketingu. Budú ich výdavky rásť alebo sú pesimistickejší?.
- Dávid Somodi zo Starmedia uvádza, že rozpočty sa presúvajú z awareness aktivít do performance.
- Šéfovia Invelity hovoria, že ekonomická neistota núti firmy zameriavať sa na overovanie hypotéz, rýchle testovanie a prinášanie kreatívnych riešení, ktoré generujú merateľné výsledky.
- Andrej Kočalka z WPP Media v roku 2026 očakáva väčší focus aj budget pre výkonnostné kampane.
- Roman Helt z ui42 predpokladá, že aktuálne podmienky nakopnú projekty k aktivite a systematickej optimalizácii výsledkov.
- Lucia Vaščinecová z GROOW očakáva, že klienti budú klásť dôraz na presne merateľné kampane a návratnosť investícií.
- Viac článkov na túto tému nájdete v ročenke Výkonnostné agentúry 2025, ktorá je vložená do októbrového čísla Stratégií. PDF si môžete stiahnuť v tomto článku.
Lucia Vaščinecová
Strategička
GROOW
Začiatkom roka sme sa obávali poklesu investícií do výkonnostného marketingu, avšak opak je pravdou. Väčšina značiek začína lepšie reagovať na diverzitu trhu a uvedomovať si dôležitosť dát a dôkladnej stratégie na presnejšie zacielenie kampaní. S tým súvisí aj rastúca potreba lepšie prispôsobeného obsahu na základe aktuálnej sezonality, tém či nálady zákazníkov.
Zvyšujúca sa odbornosť našich klientov prináša celkovo pozitívny vplyv na strategické plánovanie, aj na rast investícií. Veríme, že tento trend sa bude naďalej rozvíjať a zo strany klientov budeme dostávať presnejšie a náročnejšie zadania. AI a strojové učenie prinášajú so sebou nové výzvy, tak pre agentúry, ako aj pre klientov. Už teraz vnímame vplyv AI na vyhľadávanie či ako zdroj trafficu a konverzií.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-20 13:42:09 - Feat.: 0 - Title: Výkonnostné agentúry 2025: Najrýchlejšie porastú videoformáty, retail media a AI-riadené kampane
02 - Modified: 2025-07-30 07:45:00 - Feat.: 0 - Title: Etika v PR komunikácii: Integrita a dôveryhodnosť sú cennejšie než krátkodobý zisk
03 - Modified: 2025-07-29 06:41:35 - Feat.: 0 - Title: Etika v PR: Zmyslom komunikácie nie je len získať pozornosť, ale budovať dôveru
04 - Modified: 2025-07-25 09:08:41 - Feat.: 0 - Title: AI zvyšuje efektivitu, nenahradí však empatiu ani originálnu kreativitu (Anketa)
05 - Modified: 2025-07-23 06:45:00 - Feat.: 0 - Title: AI prináša do PR menej rutiny, viac času pre kreativitu a tvorbu stratégií
06 - Modified: 2025-07-22 07:00:00 - Feat.: 0 - Title: Aktivizmus firiem: Aj keď máte správne hodnoty, komunikujte ich radšej dovnútra ako navonok
01 - Modified: 2025-11-10 17:32:06 - Feat.: - Title: Dopyt po OOH je stabilný, atraktivita DOOH sa zvyšuje (Anketa)
02 - Modified: 2025-10-30 08:39:16 - Feat.: - Title: First-party dáta sa stávajú novým kapitálom výkonnostného marketingu
03 - Modified: 2025-10-20 13:42:09 - Feat.: - Title: Výkonnostné agentúry 2025: Najrýchlejšie porastú videoformáty, retail media a AI-riadené kampane
04 - Modified: 2025-10-10 07:32:31 - Feat.: - Title: ADMA pomáha výkonnostným agentúram rásť a získať hlas na trhu
05 - Modified: 2025-10-07 06:43:00 - Feat.: - Title: Cookies tretích strán: Aké sú alternatívy a technológie?