Tomáš Palovský, Chief Communication & Brand Officer Orange Slovensko, Na konferencii STRATÉGIE FÓRUM.Mafra Slovakia/ Mirka Spodniaková
StoryEditorTomáš Palovský: Dôvera sa nerodí z rychlých kampaní, ale z dlhodobého záväzku
- Chief Communication & Brand Officer Orange Slovensko na konferencii STRATÉGIE FÓRUM, hovoril o budovaní dôvery v telekomunikačnom sektore.
- Lojalita zákazníkov stojí na spoľahlivosti a schopnosti reagovať v krízových situáciách.
- Dôveru podporuje zrozumiteľný, ľudský prístup a spoločenská angažovanosť.
- Interný checklist overuje súlad s hodnotami značky a prínos pre zákazníkov.
- Orange investuje do vytrvalej a konzistentnej komunikácie tém, ktoré sú v súlade s hodnotami značky.
- Marketingový mix značky funguje prostredníctvom integrovaných 360° kampaní.
V odvetví, kde sú služby operátorov často veľmi podobné, sa dôvera stáva kľúčovým faktorom odlíšenia. „Budovanie dôvery je zložitá rovnica s viacerými premennými,“ vysvetľuje Palovský. Podľa neho je základom kvalitná zákaznícka skúsenosť – plnenie prísľubov značky a spoľahlivosť služieb.
Dôvera sa prejavuje aj v krízových situáciách. Pri výpadkoch siete Orange okamžite poskytuje mobilné dáta ako dočasné riešenie, aby zákazníci mohli pokračovať vo fungovaní. „Takéto momenty ukazujú, že značka stojí pri ľuďoch nielen v dobrých časoch, ale aj v tý...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-23 08:04:00 - Feat.: 0 - Title: Soňa Lexmanová: Piliermi dôveryhodnosti sú konzistentnosť, transparentnosť a empatia
02 - Modified: 2025-10-27 08:10:08 - Feat.: 0 - Title: Tereza Molnár: Dôležité je počúvať klientov a sústrediť sa na ich reálne potreby
03 - Modified: 2025-10-10 18:46:22 - Feat.: 0 - Title: Gaming je novým bojiskom o pozornosť a dôveru publika
01 - Modified: 2025-10-30 13:18:54 - Feat.: - Title: Yaksha: Pekné a štylizované kampane fungujú menej, marketingu vládne "trashový" obsah
02 - Modified: 2025-10-27 08:10:08 - Feat.: - Title: Tereza Molnár: Dôležité je počúvať klientov a sústrediť sa na ich reálne potreby
03 - Modified: 2025-10-23 08:04:00 - Feat.: - Title: Soňa Lexmanová: Piliermi dôveryhodnosti sú konzistentnosť, transparentnosť a empatia
04 - Modified: 2025-10-10 18:46:22 - Feat.: - Title: Gaming je novým bojiskom o pozornosť a dôveru publika
05 - Modified: 2025-09-30 14:00:07 - Feat.: - Title: Stretégie forum 2025: Vystrelil záujem o video. V SVOD formáte to bolo až cez 200 percent