Tomáš Palovský, Chief Communication & Brand Officer Orange Slovensko, Na konferencii STRATÉGIE FÓRUM.Mafra Slovakia/ Mirka Spodniaková
StoryEditor

Tomáš Palovský: Dôvera sa nerodí z rychlých kampaní, ale z dlhodobého záväzku

28.10.2025, 10:00
  • Chief Communication & Brand Officer Orange Slovensko na konferencii STRATÉGIE FÓRUM, hovoril o budovaní dôvery v telekomunikačnom sektore.
  • Lojalita zákazníkov stojí na spoľahlivosti a schopnosti reagovať v krízových situáciách.
  • Dôveru podporuje zrozumiteľný, ľudský prístup a spoločenská angažovanosť.
  • Interný checklist overuje súlad s hodnotami značky a prínos pre zákazníkov.
  • Orange investuje do vytrvalej a konzistentnej komunikácie tém, ktoré sú v súlade s hodnotami značky.
  • Marketingový mix značky funguje prostredníctvom integrovaných 360° kampaní.

V odvetví, kde sú služby operátorov často veľmi podobné, sa dôvera stáva kľúčovým faktorom odlíšenia. „Budovanie dôvery je zložitá rovnica s viacerými premennými,“ vysvetľuje Palovský. Podľa neho je základom kvalitná zákaznícka skúsenosť – plnenie prísľubov značky a spoľahlivosť služieb.

Dôvera sa prejavuje aj v krízových situáciách. Pri výpadkoch siete Orange okamžite poskytuje mobilné dáta ako dočasné riešenie, aby zákazníci mohli pokračovať vo fungovaní. „Takéto momenty ukazujú, že značka stojí pri ľuďoch nielen v dobrých časoch, ale aj v tý...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-23 08:04:00 - Feat.: 0 - Title: Soňa Lexmanová: Piliermi dôveryhodnosti sú konzistentnosť, transparentnosť a empatia 02 - Modified: 2025-10-27 08:10:08 - Feat.: 0 - Title: Tereza Molnár: Dôležité je počúvať klientov a sústrediť sa na ich reálne potreby 03 - Modified: 2025-10-10 18:46:22 - Feat.: 0 - Title: Gaming je novým bojiskom o pozornosť a dôveru publika
01 - Modified: 2025-10-30 13:18:54 - Feat.: - Title: Yaksha: Pekné a štylizované kampane fungujú menej, marketingu vládne "trashový" obsah 02 - Modified: 2025-10-27 08:10:08 - Feat.: - Title: Tereza Molnár: Dôležité je počúvať klientov a sústrediť sa na ich reálne potreby 03 - Modified: 2025-10-23 08:04:00 - Feat.: - Title: Soňa Lexmanová: Piliermi dôveryhodnosti sú konzistentnosť, transparentnosť a empatia 04 - Modified: 2025-10-10 18:46:22 - Feat.: - Title: Gaming je novým bojiskom o pozornosť a dôveru publika 05 - Modified: 2025-09-30 14:00:07 - Feat.: - Title: Stretégie forum 2025: Vystrelil záujem o video. V SVOD formáte to bolo až cez 200 percent
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 12:51