Vladimír Cintula
Head of roiblu
Najväčšou výzvou je adaptácia na meniace sa správanie používateľov – presun od tradičného vyhľadávania (Google) k chatbotom, sociálnym sieťam a video formátom. Klasický Google už nie je „jediným vstupným bodom“. Klienti musia prehodnotiť svoje funnelové stratégie a hľadať nové spôsoby, ako byť prítomní tam, kde sa rozhodovanie reálne deje. Ďalšou výzvou je obmedzená dostupnosť dát – kvôli GDPR, consent manažmentu a zmenám v tracking technológiách (napríklad zánik 3rd party cookies, iOS tracking reštrikcie) je čoraz náročnejšie správne atribuovať výkon kampaní. To si vyžaduje sofistikovanejšie modely merania, ako napr. MMM (Marketing Mix Modeling) alebo incrementality testing, ktoré v Zenith zavádzame naprieč širokým portfóliom rôznorodých klientov.
Michal Greguš, Jakub Gombár
Co-CEO
Invelity
Jednoznačne dáta a ich manažment. Vidíme, že množstvo značiek stále nemá dobre nastavený zber a správu dát. Súčasne, obmedzenia zo strany regulátorov či prehliadačov prinášajú nové výzvy, na ktoré je potrebné reagovať takme...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-23 09:49:20 - Feat.: 0 - Title: Tendre: férový proces je kľúčový pre obe strany (Anketa)
02 - Modified: 2025-10-20 13:42:09 - Feat.: 0 - Title: Výkonnostné agentúry 2025: Najrýchlejšie porastú videoformáty, retail media a AI-riadené kampane
03 - Modified: 2025-09-19 09:21:42 - Feat.: 0 - Title: Ako sa vyvíja ochota klientov investovať do televízie? Veria zadávatelia televízii či presúvajú budgety do digitálu?
04 - Modified: 2025-07-30 07:45:00 - Feat.: 0 - Title: Etika v PR komunikácii: Integrita a dôveryhodnosť sú cennejšie než krátkodobý zisk
05 - Modified: 2025-07-29 06:41:35 - Feat.: 0 - Title: Etika v PR: Zmyslom komunikácie nie je len získať pozornosť, ale budovať dôveru
01 - Modified: 2025-10-31 10:34:22 - Feat.: - Title: Výkonnostný marketing 2025: Investície sú cielenejšie a merateľnejšie, menej priestoru ostáva na experimenty
02 - Modified: 2025-10-20 13:42:09 - Feat.: - Title: Výkonnostné agentúry 2025: Najrýchlejšie porastú videoformáty, retail media a AI-riadené kampane
03 - Modified: 2025-10-10 07:32:31 - Feat.: - Title: ADMA pomáha výkonnostným agentúram rásť a získať hlas na trhu
04 - Modified: 2025-10-07 06:43:00 - Feat.: - Title: Cookies tretích strán: Aké sú alternatívy a technológie?
05 - Modified: 2025-10-06 12:04:56 - Feat.: - Title: Výkonnostné agentúry 2025: Pravidlá hry určujú dáta, AI a nové formáty