Najväčším potravinovým reťazcom sme položili otázky o ich fungovaní na sociálnych sieťach:
1. Aké sociálne siete využívate a ako máte nastavenú stratégiu pre jednotlivé platformy?
2. Aký obsah vám prináša najväčšiu interakciu so sledovateľmi?
3. Stretli ste sa s umelo vytvorenými účtami, ktoré by trollovali vaše sociálne siete? Ako s tým pracujete?
4. Máte skúsenosti so zneužívaním vašej značky na platformách?
Billa Slovensko: Najväčšiu interakciu majú súťaže
- Instagram 42,3 tisíca
- Facebook 148-tisíc
- LinkedIn 5-tisíc
- TikTok 4,5-tisíc
hovorca
1.Na všetkých platformách je naša stratégia založená na autenticite, relevancii a angažovanosti. Vždy sa snažíme poskytovať nielen hodnotný kontent, zároveň chceme zostať verní sami sebe. Dbáme na to, aby sme pre každú platformu použili najvhodnejšie mechanizmy, aby náš obsah rezonoval s konkrétnym publikom a formátom každého kanálu.
2. Spomedzi našich príspevkov majú najvyššiu interakciu súťaže. Najväčší záujem je o tie, kde výhrou je spotrebný tovar. Zaujímavosťou je, že už neplatí, čím drahšia výhra, ako napríklad elektronika, tým väčšia interakcia. Naopak, stáva sa pravidlom, že čoraz viac ľudí sa zúčastňuje súťaží o produktový prierez portfólia značky. Súťaže sú obľúbené najmä na Facebooku. Efektívna je najmä naša komunikácia v spolupráci s našimi ambasádormi a influencerkami, influencermi. Tieto príspevky majú najviac interakcií. Stále platí, že známa tvár má vyššiu kredibilitu ako produktová fotografia či grafika. Týka sa to najmä Instagramu. Na LinkedIne skvelo fungujú príspevky o novootvorených predajniach a technických novinkách, príspevky spoločensko-sociálno-kultúrnej angažovanosti ako podpora rodín v núdzi a podpora mladých športových talentov, partnerstvo a účasť na festivale Pohoda či podpora a partnerstvo Dúhového PRIDE Bratislava.
3. Áno, máme. Väčšina prípadov sa týka spamu, falošných súťaží alebo pokusov o vydávanie sa za inú osobu. Ak sú naše sledovateľky a sledovatelia v ohrození, okamžite konáme – najmä v prípadoch dezinformácií, hanlivého, urážlivého jazyka alebo nenávistných prejavov. Ako súčasť skupiny REWE Group sa zaväzujeme vytvárať on...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

