StoryEditor

In-store médiá vstupujú do éry dát a personalizácie

12.11.2025, 09:00
  • Indoorová reklama a retail médiá v kamenných predajniach prechádzajú digitálnou transformáciou.
  • Dáta, AI a programatická reklama vytvárajú nový ekosystém personalizovaného nakupovania.
  • Digitálne obrazovky, prepojenie s mobilom a hlasová interakcia robia z nakupovania pútavý zážitok.
  • Vďaka AI, senzorom a prepojeniu s PoS systémami sa efektivita kampaní v predajni dá merať rovnako presne ako vo svete e-commerce.
  • Retail médiá sa stávajú demokratickým priestorom pre nové zdroje príjmov a rýchlu inováciu aj pre menších hráčov.
  • Ekologické technológie, recyklovateľné materiály a edukácia zákazníkov robia z udržateľnosti strategickú prioritu moderného retailu.
  • Čítajte viac v ročenke Slovenské značky 2025, ktorá je vložená v novembrových Stratégiách, alebo si ju môžete stiahnuť v PDF v tomto článku

Prepájanie online a offline sveta sa nevyhlo ani retailu. Hoci e-commerce neustále rastie, kamenné predajne zostávajú nenahraditeľným bojiskom o zákazníka, kde sa buduje lojalita a prijímajú kľúčové nákupné rozhodnutia. Kľúčovú úlohu pritom zohrávajú technologické inovácie, ktoré menia tradičný priestor predajne na dynamické komunikačné médium. Integrácia digitálnych technológií do kamenných predajní už nie je len konkurenčnou výhodou, ale podmienkou prežitia a rastu.

1. Technologické piliere transformácie

Úspech retailových médií spočíva v synergii troch pilierov:

  • IoT zariadenia: fungujú ako zmysly predajne. Inteligentné regály a Point-of-Purchase (POP) displeje vybavené senzormi dokážu detegovať blízkosť nakupujúceho a zbierajú cenné dáta sledovaním interakcií s produktmi, napríklad ako často zákazník zoberie produkt do ruky, čo je kľúčová metrika záujmu....
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-07 08:35:39 - Feat.: 0 - Title: OOH 2025: most medzi digitálnym a fyzickým svetom marketingu 02 - Modified: 2025-11-10 17:32:06 - Feat.: 0 - Title: Dopyt po OOH je stabilný, atraktivita DOOH sa zvyšuje (Anketa) 03 - Modified: 2025-10-15 04:00:00 - Feat.: 0 - Title: Kľúčom k silnému brand experience je uveriteľnosť a konzistentnosť 04 - Modified: 2025-10-03 09:38:46 - Feat.: 0 - Title: Šéf marketingu Hyundai: Mení sa paradigma toho, ako vnímame autá. Kľúčové je mať silnú značku a udržať si zákazníka v krízach
01 - Modified: 2025-11-19 08:00:00 - Feat.: - Title: Ivan Peller: Výhodou OOH je stabilita reklamy 02 - Modified: 2025-11-17 08:00:00 - Feat.: - Title: Tomáš Tiefenbach: DOOH sa stáva plnohodnotnou súčasťou omnichannel mixu 03 - Modified: 2025-11-10 17:32:06 - Feat.: - Title: Dopyt po OOH je stabilný, atraktivita DOOH sa zvyšuje (Anketa)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 12:51