StoryEditor

Čo motivuje talenty pracovať v produkcii? Rozmanitosť projektov, aj férové podmienky

22.12.2025, 09:00
Autor:
redred
  • Lídrov produkčných štúdií sme sa pýtali, čo robia pre to, aby boli atraktívnym zamestnávateľom či partnerom pre freelancerov.
  • Respondenti sa zhodujú na tom, že udržiavanie skúsených pracovníkov je nutné pre stabilitu produkcie.
  • Nevyhnutné sú profesionálne podmienky, férové odmeňovanie, jasné zadania a stabilná pracovná atmosféra.
  • Ľudí v produkcii motivuje zmysluplná a kreatívna práca, rozmanité a ambiciózne projekty.
  • Pre úspech tímu je dôležitá flexibilita, výdrž a schopnosť zvládať náročné či vzdialené produkcie.
  • Viac čítajte v ročenke PRODUKCIA 2025, ktorú nájdete vloženú v decembrových Stratégiách, alebo si ju môžete stiahnuť v PDF v tomto článku.
image

Andrej Solár

Endrius
Andrej Solár
Executive Producer
endrius

Freelanceri stále tvoria gro v našom biznise a práca s talentom je nekončiaci sa proces. Náš prístup k skúseným freelancerom, ako aj mladým talentom je preto vždy individuálny. To nám funguje. Za ostatné roky v endrius vyrástlo hneď viacero talentovaných ľudí – a to ma teší.

 

image

Ivan Hulík

Hitchhiker Films
Ivan Hulík
Managing Partner
Hitchhiker Films

Vďaka pozícii a vnímaniu značky Hitchhiker Films sa nám vždy darilo ľahko získať top ľudí alebo si ich vychovať z nadšených rookies. Tešíme sa, že náš tím, ktorý na trhu patrí k najväčším, si dokážeme udržať roky bez väčšej fluktuácie. Udržiavame si vysoký štandard servisu a overených procesov, čo nám potvrzujú klienti pri porovnaní s našou konkurenciou. To je aj dôvod, prečo sú naši kľúčoví ľudia s nami 10 a viac rokov. Našich ľudí drží motivovaných nielen množstvo a pestrosť projektov, ktoré každý rok zrealizujú, ale aj to, že sa nám darí získavať tie produkčne najnáročnejšie.

image

Michal Ivanička

Crossline.tv
Michal Ivanička
managing partner
CROSSLINE.TV

Talentov je v brandži dosť, produkcia nie je jadrová fyzika. Pros & Cons zároveň je typ práce. Väčšinu produkcií realizujeme v zahraničí, dosť vzdialenom zahraničí. Desať dní t...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-27 23:00:00 - Feat.: 0 - Title: Marketing, ktorý tvorí budúcnosť: IQOS hľadá nové talenty 02 - Modified: 2025-11-18 08:00:00 - Feat.: 0 - Title: Najzamestnávateľ 2025: Preklápame sa do hodnotovo-výkonových prvkov 03 - Modified: 2025-08-18 11:52:24 - Feat.: 0 - Title: Rozdiel medzi „tu sa oplatí pracovať“ a „tu chcem pracovať“ je na Slovensku stále priepastný 04 - Modified: 2025-07-10 08:24:31 - Feat.: 0 - Title: Daniel Bradáč: Víťazstvá sú základom internej hrdosti na značku aj lojality k zamestnávateľovi 05 - Modified: 2025-07-07 09:24:03 - Feat.: 0 - Title: Nie sú to len benefity. Čo naozaj tvorí silné Employer Value Proposition? 06 - Modified: 2025-05-17 07:00:00 - Feat.: 0 - Title: Ľudia chcú žiť a pracovať zmysluplne. Volia firmy s jasnými hodnotami
01 - Modified: 2025-12-19 10:42:47 - Feat.: - Title: TOP projekty reklamných producentov: Na čo sú tento hrdí, čo sa im podarilo? 02 - Modified: 2025-12-17 08:00:00 - Feat.: - Title: AI urýchľuje produkciu a otvára nové možnosti, no kreativitu ľudí zatiaľ nenahradí 03 - Modified: 2025-12-15 08:00:00 - Feat.: - Title: Produkčné tendre sa kultivujú, no cesta k férovosti ešte neskončila 04 - Modified: 2025-12-09 09:24:59 - Feat.: - Title: Zadávatelia nám už viac rozumejú. Produkčné tendre sú férovejšie 05 - Modified: 2025-10-30 08:39:16 - Feat.: - Title: First-party dáta sa stávajú novým kapitálom výkonnostného marketingu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2025 11:23