Slovenský rapper Majk Spirit spojil svoje meno s energetickým nápojom Tiger a stal sa jeho ambasádorom. Kampaň, ktorej prípravy trvali niekoľko mesiacov, vyvrcholila pred pár dňami, keď sa na do predaja dostala limitovaná edícia nápoja Majk Spirit.
Modrá plechovka s podobizňou populárneho rappera je už v obchodoch a sprevádza ju rozsiahla kampaň v Česku aj na Slovensku. Značka energetického nápoja Tiger stavila na trend využívania ambasádorov, ktorý v súčasnosti patrí medzi najefektívnejšie marketingové nástroje.
„Spoluprácu s Majkom Spiritom vnímame ako spojenie dvoch mega silných energií. Majk je idolom našej cieľovej skupiny a ideálne sa hodí ku komunikácii hodnôt značky Tiger,“ hovorí brand manažérka značky Tiger Lenka Rusnáková. “ Snažili sme sa, aby sa Majk cítil čo najprirodzenejšie. Veríme tomu, že keď sa spojíte so značkou, ktorej veríte, výsledkom bude autentické spojenie, ktoré bude fungovať. Hudobným leitmotívom kampane je Majkova najpopulárnejšia pesnička PRIMETIME, čo je zároveň aj claim kampane. – Energia pre tvoj PRIMETIME.”
Kampaň na česko-slovenskom trhu sprevádzajú billboardy, video, rozhlasové spoty a fotografie komunikáciu na sociálnych sieťach. Námet na kampaň a správu sociálnych sietí značky zabezpečila česká agentúra Friendly. Realizáciu spotu a vizuálov produkčne a kreatívne zastrešilo Laurinc Studio. “Produkcia spotu ako aj fotografií bola rozdelená do niekoľkých dní. V spote zobrazujeme prierez Majkovho dňa takmer až dokumentárnym charakterom,” hovorí Lenka Rusnáková.
Filmári s Majkom ráno kondične behali, na obed sa stretávali s kamarátmi a večer išli na reálny koncert. „Vo fotografiách sme využili rôzne farebné dymovnice, ktoré reprezentujú všetky príchute energetického nápoja Tiger. Myslím, že natáčanie, ako aj fotenie, sme si všetci skutočne užili ako dobré spojenie práce a zábavy,” dopĺňa Zuzana Laurinc, z Laurinc Studio.