Agentúra Zaraguza zabodovala aj tento rok na medzinárodnej súťaži Euro EFFIE. Pokračovanie úspešnej kampane Fofola, v ktorej šušlavý psík získal nového kamaráta Pána Meflóna, ocenila medzinárodná porota shortlistom. Či sa agentúre podarí zopakovať minuloročný úspech, keď premenila shortlist na zlato, sa dozvieme na slávnostnom galavečere 17. októbra.
Kampaň Fofoly so psom Tuna už má na konte viacero domácich aj medzinárodných ocenení. Zo Zlatého klinca si šušlavý pes odniesol aj Zlatý klinec v kategórii Kampaň, zlato získal aj na Golden Hammer a Golden Drum. Najvýznamnejším ocenením sa však minulý rok bolo zlato z Euro Effie. Z kampane Fofola získal ocenenie i projekt s klávesnicou, teda aplikácia, vďaka ktorej sme si mohli písať vo fofolštine.
Spoločnosť Kofola prišla na začiatku mája s novým komunikačným konceptom, ktorý pre ňu realizuje česká agentúra WMC Grey. Po dvoch rokoch so šušlajúcim psom Tuna sa v novej kampani objavili animované plyšové zvieratká. Kofola upravila aj svoj názov a namiesto Kofola, respektíve Fofola, ako sa volala v predošlej kampani, sa teraz v reklamách bude nazývať KFL.
Euro EFFIE je najprestížnejšie ocenenie marketingovej komunikácie v Európe, ktoré organizuje Európska asociácia komunikačných agentúr (EACA) v Bruseli. Od roku 1996 je to prvé celoeurópske ocenenie, ktoré sa posudzuje na základe preukázanej účinnosti na dvoch alebo viacerých trhoch. Prvé ocenenie pre Slovensko získala v roku 2012 agentúra MUW;Digital, bronz si odniesla za úspešné uvedenie značky ZUNO bank na slovenský a český trh. Uplynulý rok získala pre Slovensko prvé zlato práve Zaraguza, ktorá zabodovala s Fofolou v kategórii "small budget".