Šušlajúci pes Tuna získal tento rok nového kamaráta - pána Meflóna,s ktorým prežíva nové dobrodružstvá. Agentúra Zaraguza úspešne nadviazala na minuloročný koncept a vďaka novému hrdinovi vytvorili ešte zábavnejšie príbehy. Pes Tuna opäť spôsobuje jednu neplechu za druhou a doplatí na to samozrejme pán Meflón. Minulý rok obsadili spoty novej celebrity online generácie prvú a druhú priečku, tento rok prisúdili diváci Fofole šieste miesto. Miera zaujatia divákov: 93,58 % Agentúra: Zaraguza Klient: Kofola ČeskoslovenskoYoutube
StoryEditor

Zaraguza získala na Euro EFFIE shortlist. Obháji minuloročné zlato?

21.06.2017, 14:01
Autor:
hrnhrn
Šušlavého psa Tuna opäť ocenila medzinárodná porota.

Agentúra Zaraguza zabodovala aj tento rok na medzinárodnej súťaži Euro EFFIE. Pokračovanie úspešnej kampane Fofola, v ktorej šušlavý psík získal nového kamaráta Pána Meflóna, ocenila medzinárodná porota shortlistom. Či sa agentúre podarí zopakovať minuloročný úspech, keď premenila shortlist na zlato, sa dozvieme na slávnostnom galavečere 17. októbra.

 

Kampaň Fofoly so psom Tuna už má na konte viacero domácich aj medzinárodných ocenení. Zo Zlatého klinca si šušlavý pes odniesol aj Zlatý klinec v kategórii Kampaň, zlato získal aj na Golden Hammer a Golden Drum. Najvýznamnejším ocenením sa však minulý rok bolo zlato z Euro Effie. Z kampane Fofola získal ocenenie i projekt s klávesnicou, teda aplikácia, vďaka ktorej sme si mohli písať vo fofolštine.

Spoločnosť Kofola prišla na začiatku mája s novým komunikačným konceptom, ktorý pre ňu realizuje česká agentúra WMC Grey. Po dvoch rokoch so šušlajúcim psom Tuna sa v novej kampani objavili animované plyšové zvieratká. Kofola upravila aj svoj názov a namiesto Kofola, respektíve Fofola, ako sa volala v predošlej kampani, sa teraz v reklamách bude nazývať KFL. 

Euro EFFIE je najprestížnejšie ocenenie marketingovej komunikácie v Európe, ktoré  organizuje Európska asociácia komunikačných agentúr (EACA) v Bruseli. Od roku 1996 je to prvé celoeurópske ocenenie, ktoré sa posudzuje na základe preukázanej účinnosti na dvoch alebo viacerých trhoch. Prvé ocenenie pre Slovensko získala v roku 2012 agentúra MUW;Digital, bronz si odniesla za úspešné uvedenie značky ZUNO bank na slovenský a český trh. Uplynulý rok získala pre Slovensko prvé zlato práve Zaraguza, ktorá zabodovala s Fofolou v kategórii "small budget".

01 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-11-27 12:13:54 - Feat.: - Title: Novým CEO Zaraguzy je Jakub "Kuko" Mazán 05 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 14:29