Súťaž Flema Media Awards každoročne oceňuje kreatívne české a slovenské mediálne kampane. V tomto roku do shortlistu postúpilo dvanásť agentúr, z toho dve nominácie patria slovenským agentúram.
Core4 dostal shortlist za Narodeninové emócie. Agentúra oslavovala 16. narodeniny a o emócie sa rozhodla podeliť s tými, ktorí sú v reklamnej brandži rovnako dlho ako samotná agentúra. Podľa Core4 len agentúry vedia, aké je ťažké prežiť toľko rokov v reklame. V Core 4 vytvorili interaktívny FB post, v ktorom ostatné agentúry vyzvali, aby narodeninové emócie zdieľali s nami. Keď sharovali narodeninový livestream, osobne im doručili tortu v tvare emotikona. Za 90 minút dosiahli organický reach 21 522, viac ako 7000 pozretí a 53 zdieľaní.
Druhou agentúrou, ktorá na tohtoročnej Fleme získala shortlist, je mediálka MEC Slovakia, ktorá vytvorila kampaň pre Pivovary Topvar a pivo Topvar. Podľa agentúry najlepšiu odmenu, ktorú si môžeme dopriať za poctivú prácu je poctivé pivo Kozel. Kozel ale vie aj to, že okolo nás je veľa šikovných a poctivých ľudí, ktorí nerobia svoju prácu pre slávu či ocenenie. Napriek tomu si zaslúžia uznanie.Pivovar sa rozhodol dať šancu „skrytým hrdinom“, poďakovať im a odmeniť ich za skvelú prácu. Ako hlavné médium agentúra použila internet, ktorý poslúžil na vyrozprávanie príbehu pekára, Dušana Káčera z Belej a ako nástenka pre všetkých, ktorí by svoje poďakovanie chceli oznámiť do sveta. Kampaň neskôr rozšírili aj do rádia a OOH. Oslovili takto viac ako milión ľudí.
Najviac nominácií na tohtoročnej Flema Media Awards má česká agentúra PHD, ale aj česká Zaraguza a Plzeňský Prazdroj. Slávnostné oceňovanie víťazov bude 2. novembra v Prahe.
Na minuloročnej Fleme vyhrala za Slovensko v kategórii Najlepšie využitie TV kampaň prihlasovateľa Starmedia Zlatý bažant - Predpoveď počasia, akú nikto nečakal.