Súťaž FLEMA Media Awards, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup v mediálnom plánovaní, zverejnila tohtoročný shortlist. Z 55 prihlásených kampaní postúpilo do užšieho výberu 23 prác v 11 kategóriách, pričom 9 nominovaných kampaní je zo Slovenska.
V kategórii Najlepšie využitie TV figurujú práce z dielne MADE BY VACULIK (Markíza - Odpíšeme ti) a Wavemaker Slovakia, ktorá spoločne s Promea Communication zastrešila kampaň Slovenská sporiteľňa - Spolu pre Slovensko.
Digitálne médiá boli podľa shortlistu najlepšie využité aj v kampani ENTER - Pridajte sa k digitálnej generácii Slovenska (Wavemaker Slovakia a MUW Saatchi & Saatchi). Využitie influencera zaujalo v prácach Slovnaft - Let's Play od dotcomu a Prvá digitálna osobnosť na Slovensku Bejby Blue od THIS IS LOCCO pre Tatra banku.
Kampaň Let's Play zároveň naďalej kraľuje Hodnoteniu Stratégií ako práca s najlepším priemerom známok od kreatívcov aj zadávateľov.
Na shortliste sa tiež nachádza Zlatý bažant - Hit z roku '73 (Dentsu Slovakia a MADE BY VACULIK) za najlepší engagement. Dáta boli najlepšie využité v kampani pre Slovenskú sporiteľňu - Aj ľudia ako vy investujú (Wavemaker Slovakia a Screenstein).
Agentúram Wavemaker Slovakia a MUW Saatchi & Saatchi sa navyše vyplatila spolupráca v kampani Telekom - Nekonečne ďakujeme zdravotníkom, ktorá zabojuje o cenu za najlepšiu malú kampaň.
Česko-slovenská kolaborácia má na dosah úspechy za práce Pilsner Urquell - Niekedy i detail môže byť veľká vec a IKEA - Za bezpečný domov (obe TRIAD).
„Podľa hodnotenia porotcov boli práce prihlásené tento rok veľmi kvalitné. Sme radi, že v Česku a na Slovensku je taká konkurencia a že aj v komplikovaných časoch majú agentúry a zadávatelia ambície a dobré nápady," uviedol Hynek Cimoradský, managing partner usporiadateľskej spoločnosti FLEMEDIA. Mediálnym partnerom súťaže je portál Mediaguru.
Finálne výsledky sa dozvieme 21. októbra. FLEMA tento rok udelí aj ocenenia Inovatívny autor, Inovatívny zadávateľ a Grand Prix za absolútne najlepšie hodnotenú kampaň.