Súťaž FLEMA Media Awards každoročne oceňuje inovatívny a kreatívny prístup v mediálnom plánovaní. Agentúry sa ocenení dočkali v Prahe v štvrtok večer, pričom sa darilo aj dvom slovenským kampaniam.
Bejby Blue pokračuje po Zlatom klinci a Golden Drum v zbieraní úspechov. Tentoraz sa agentúra THIS IS LOCCO a klient Tatra banka môžu tešiť z ceny za Najlepšie využitie influencera.
Wavemaker Slovakia získal už tretíkrát ocenenie v kategórii Najlepšie využitie dát, pričom tento rok išlo o kampaň vytvorenú v spolupráci so Screenstein pre Slovenskú sporiteľňu - Aj ľudia ako vy investujú. V práci agentúra využila vlastné dáta o existujúcich klientoch a následne cielenými banermi privádzala potenciálnych zákazníkov do bankovej aplikácie George.
Mediálnym partnerom súťaže bol portál Mediaguru, ktorý informoval, že Grand Prix získal český TRIAD vďaka práci IKEA - Za bezpečný domov. Agentúra taktiež získala titul Inovatívny autor a Inovatívnym zadávateľom sa v súťaži stal Plzeňský Prazdroj.
"Tento rok nás veľmi pozitívne prekvapila kvalita súťažných prác. V niektorých kategóriách bolo naozaj ťažké vybrať víťaza. Hlasovanie bolo extrémne tesné a niektoré kampane by sa určite nestratili ani na medzinárodných súťažiach," vyjadril sa Hynek Cimoradský, managing director organizujúcej spoločnosti Flemedia.