LOTE už tradične prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Living on the Edge je konferencia určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom biznise.
Living on the Edge 2018, Save the date
Odborníci na strane zadávateľov, ale aj ľudia v médiách, mediálnych agentúrach, kreatívnych a digitálnych agentúrach, PR agentúrach či freelanceri si krúžkujú v kalendároch termín konferencie Living on the Edge 2018. LOTE 2018 sa uskutoční 19. apríla v hoteli Crowne Plaza v Bratislave.
Marketing: Návrat k značke
Značky už pochopili, že digitálna stratégia nie je komplexná stratégia. To, čo značky potrebujú, aby boli úspešné, je návrat k podstate značky ako takej. Ako sa to ale dá popri neustále sa meniacim trendom v online, s príchodom botov a umelej inteligencie? Prežije ten, kto nájde správny balans.
Médiá: Skončil sa čas krátkodobých riešení
Pre médiá sa skončil čas krátkodobých riešení. Globálni hráči dominujú lokálnym trhom čoraz viac, prežijú len najlepší. Nastal čas rozmýšľať nad dlhodobo udržateľným biznisom. Tak na presýtených televíznych trhoch, ako aj v online.
Zaregistrovať sa môžete tu.