Kde sa stala chyba?, Boj proti marketingovým šarlatánom, či 40 rokov budovania vlastnej značky. To sú len niektoré z tém, ktoré prinesú spíkri na konferenciu Living on the Edge 2018. Každoročný event zameraný na marketing a médiá sa uskutoční už 19. apríla v hoteli Crowne Plaza. Dnes predstavujeme ďalšiu trojicu spíkrov, ktorí prijali pozvanie a prídu do Bratislavy.
Na LOTE prídu zo Švédska Leo Heijbel, Head of Marketing firmy Strossle, z USA Elise Mitchell, Prezidentka organizácie ICCO a CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network a z Dublinu aj Claire Hyland, Head of The Youth Lab spoločnosti Thinkhouse.
Leo Heijbel, Head of Marketing, Strossle
Leo Heijbel je šéfom marketingu v spoločnosti Strossle s dlhoročnými skúsenosťami v škandinávskom startup ekosystéme. Úspešne pomohol spoločnostiam vybudovať medzinárodný obchod od začiatku až po podnikanie v oblasti ľudských zdrojov, cestovného ruchu a mediálneho priemyslu.
V Strossle Leo je zodpovedný za realizáciu globálnej marketingovej stratégie. Leo je vyhľadávaný rečník s dôkladnou znalosťou značky, marketingu, začínajúcich podnikateľov a komunikácie. Je tiež držiteľom titulu v etickej filozofii a magistrom ekonomiky.
Keď nie je v práci, isto ho nájdete pri jeho veľkej vášni v improvizovanom divadle
Elise Mitchell, CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network, President ICCO
Elise Mitchell je dokonalou strategickou, komunikačnou a obchodnou líderkou, ktorej podnikateľský duch pomohol vybudovať z PR agentúry Mitchell jednu z desiatich najrýchlejšie rozvíjajúcich sa firiem na svete. Pod jej vedením vzrástla firma za päť rokov o viac ako 500% a stala sa dvojnásobným víťazom agentúry roka.
Do jej portfólia patria známe značky ako Walmart, Procter & Gamble, Hilton Worldwide, Kraft, Del Monte, Canon, Merck a ďalšie.
Elise na konci roka 2012 predala svoju spoločnosť sieti Dentsu Aegis a dnes pôsobí ako CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network. Je prezidentkou ICCO – International communications consultancy organisation.
Claire Hyland, Head of The Youth Lab, Thinkhouse, Dublin
Claire vedie oddelenie The Youth Lab v agentúre Thinkhouse. Úlohou jej oddelenia je skúmať mladých, pomáhať značkám pochopiť ich správanie a spájať ich s ľuďmi vo veku 16 – 35 rokov.
Claire má takmer dvadsaťročné skúsenosti s plánovaním a strategickými úlohami v agentúrach v Londýne, New Yorku a Dubline.
Jej vášňou je prezentovať reálne, nefiltrované pravdy o živote dnešných mladých ľuďoch.
Tešíme sa na vás na konferencii LOTE 2018. Zaregistrovať sa môžete na stránke HNkonferencie.