Silné témy ako šíriaci sa koronavírus a zostavovanie novej slovenskej vlády deň za dňom zvyšujú divácky záujem o spravodajské relácie.
V stredu, 11. marca sa stali večerné spravodajské relácie Markízy Počasie a Televízne noviny suverénne najsledovanejšími programami dňa, a to v oboch hlavných cieľových skupinách.
V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahlo včerajšie Počasie rekordný tohtoročný rating 13 percent a nadpriemerný trhový podiel 32,2 percenta. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť až 718-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež absolútne najvyšší počet od začiatku roku 2020.
Druhé miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti patrilo v oboch hlavných cieľových skupinách hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo včerajšie vydanie druhý najvyšší tohtoročný rating 12,9 percenta a tretí najlepší trhový podiel 33,4 percenta.
Súhrn najdôležitejších informácií z domova i zo sveta TV Markíza sprostredkovala až 713-tisíc divákom starším ako 12 rokov, čo je v prípade Televíznych novín doposiaľ rekordný tohtoročný počet. Televízne noviny už tretí raz v tomto roku prekročili hranicu 700-tisíc divákov.
Najsledovanejším včerajším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc sa stali podvečerní Oteckovia. Svojím výkonom prekonali aj hlavné večerné programy, a to taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách. V cieľovej skupine 12-54 si pripísali tretí najvyšší tohtoročný rating 10,1 percenta a nadpriemerný trhový podiel 32,4 percenta. Pozrelo si ich spolu 509-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Všetky tohtoročné rekordy zlomili aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 12-54 zaznamenali doposiaľ najvyšší rating 7,9 percenta a rovnako aj trhový podiel 36 percent. K obrazovkám pritiahli celkovo 497-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež rekordný výsledok v rámci tohto roka.
Rovnaké aj nasledujúci magazín Reflex dosiahol v cieľovej skupine 12-54 najvyšší tohtoročný rating 7,8 percenta a taktiež aj trhový podiel 31,5 percenta. V širšej cieľovej skupine 12+ ho sledovalo od začiatku roka rekordných 444-tisíc divákov.