Organizátori FLEMA Media Awards predĺžili uzávierku prihlášok kampaní do súťaže FLEMA Media do štvrtka 21. júla do polnoci. Potom už bude systém definitívne uzavrený a prihlášky budú odoslané na hodnotenie.
O súťaži:
FLEMA Media Awards je jediná súťaž v Česku a na Slovensku zameraná na mediálne kampane a využitie jednotlivých mediatypov. Vďaka tomu umožňuje porovnanie úrovne mediálneho plánovania a inovatívnych komunikačných stratégií v oboch krajinách.
Flema oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Česku a na Slovensku. Je to prvá súťaž, ktorá zároveň oceňuje prihlasovateľov i zadávateľov.
Súťažné kategórie FLEMA Media Awards podľa mediatypu:
- Najlepšie využitie TV
- Najlepšie využitie rádia
- Najlepšie využitie tlače
- Najlepšie využitie OOH
- Najlepšie využitie digitálnych médií
- Najlepšie využitie kinoreklamy
V týchto kategoriách sa posudzuje, ako sa podarilo využiť daný mediatyp v kampani a ako zvolené riešenie prispelo k naplneniu zadania kampane.
Prierezové kategórie FLEMA Media Awards:
- Najlepšia malá kampaň
- Najlepšia kampaň
Prihlášky v týchto kategoriách musia ukázať využitie aspoň 2 rôzne typy médií v danej kampani. Posudzuje sa, ako sa podarilo vybrané mediatypy prepojiť, a ako sa vzájomne podporujú a doplňujú v schopnosti predať zamýšľaný odkaz.
Shortlisty budú známe 16. septembra 2016, víťazné kampane budú vyhlásené 20. októbra 2016.