Flema Media Awards je súťaž, ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Česku a na Slovensku. Je tak príležitosťou pre agentúry, ktoré za minulý rok kreatívne využili jednotlivé mediatypy.
Už 12. ročník súťaže otvoril svoju registráciu. Súťaží sa v šiestich kategóriách podľa mediatypov (najlepšie využitie TV, tlače, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálnych médií) a v dvoch prierezových kategóriách (Najlepšia kampaň a Najlepšie malá kampaň). Zároveň sa udeľujú ocenenia Inovatívny agentúra a Inovatívny zadávateľ a Grand Prix za najlepšie hodnotenú kampaň.
Prihlásiť sa môžu práce, ktoré sa realizovali na českom alebo slovenskom trhu v období od 1. januára 2016 do 30. júna 2017. Prihlášky možno podávať do 17. júla 2017. Shortlisty budú vyhlásené 19. septembra 2017 a víťazov spoznáme 2. novembra 2017 v priebehu galavečera.
"Prihlásiť kampaň do súťaže môže ktokoľvek, kto sa podieľal na jej vzniku. Hoci tradične súťažia hlavne mediálne agentúry, v posledných rokoch stupne víťazov čoraz viac obsadzujú i digitálne agentúry a samotní zadávatelia ", hovorí Hynek Cimoradský, managing partner FLEMEDIA, ktorá súťaž organizuje. "Víťazné kampane každoročne dokazujú, že k úspešnej komunikácii nie sú potrebné ohromnémediálne rozpočty, ale dobrý nápad a kreatívny prístup, a to už vo fáze ich plánovania", dodáva.
Súťaž každoročne dopĺňa aj medzinárodná konferencia Flem Media Conference, ktorá prináša trendy v oblasti komunikácie, mediálneho plánovania a inovatívneho využitia médií. Tento rok sa koná v piatok 13. októbra 2017 a zameria sa na to, ako plánovať kampane na rozdielne a v súčasnosti ťažko zasiahnuteľné cieľové skupiny.