14.03.2019, 17:25

Hera odovzdala šek Nadácii Kvapka nádeje

Značka Hera odovzdala Nadácii Kvapka nádeje výťažok z kampane „O Kvapku väčšia radosť z vianočného pečenia“. Šek na sumu 15,264 euro, určený na podporu liečby onkologicky chorých detských pacientov, prebrala zakladateľka nadácie Vendula Pizingerová a správca nadácie Štefan Bernát.

Hera odovzdala šek Nadácii Kvapka nádeje
Zdroj: Hera

Tradičný výrobca rastlinného tuku na pečenie Hera pripravil za cieľom podpory aktivít  Nadácie Kvapka Nádeje dobročinnú vianočnú kampaň "O Kvapku väčšia radosť z pečenia“. Výslednú  sumu 15,264 euro značka poskladala spoločne so svojimi spotrebiteľmi.   Tí v čase od 1. Novembra  2018 do konca decembra 2018 prispeli nákupom akejkoľvek Hery  jedným percentom z jej ceny na podporu  Nadácie Kvapka nádeje. „Mesiace november a december sme zvolili zámerne. Tie sú  totiž pre značku Hera najsilnejším obdobím predaja v roku a obdobie Vianoc by malo byť o konaní dobrých skutkov, “  vysvetľuje načasovanie kampane Ivona Jeníčková, brand manažerka značky Hera.  Celková suma získaná v rámci kampane "O Kvapku väčšia radosť z pečenia" predstavuje 15,264 euro.

„Sme vďační, že Hera a jej klienti podporili našu snahu dať nádej a reálnu šancu na vyliečenie chorým deťom na Slovensku. Venovanú sumu využijeme na podporu liečby onkologicky chorých detských pacientov, “  uviedol správca nadácie Štefan Bernát. Odovzdanie šeku zavŕšilo dobročinný projekt spojený s vianočným pečením a atmosférou Vianoc.  V rámci kampane vznikol aj reklamný spot značky Hera, v ktorom pri typickej znelke  účinkovala Vendula Pizingerová spolu s rodinou Šrubařových, ktorých syn úspešne vybojoval svoj zápas s onkologickým ochorením.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.