Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.10.2019, 15:45

Kaviarne Fresh Corner majú novú kampaň

Produkciu zabezpečila maďarská agentúra Arficial Group.

Kaviarne Fresh Corner majú novú kampaň
Zdroj: Youtube

Najväčšia sieť kaviarní na Slovensku- Fresh Corner na čerpacích staniciach Slovnaft, spúšťa novú kampaň o káve, najpredávanejšom produkte v kaviarňach.

Kampaň odštartovala tematicky na Medzinárodný deň kávy (1. október), aby vyzdvihla vysokú kvalitu kávy Fresh Corner pripravovanú zo starostlivo vybraných kvalitných kávových zŕn.

„Kvalitná a čerstvá káva je hrdinom dňa každého kávičkára,“ hovorí Anton Molnár, riaditeľ Komunikácie v Slovnafte. „Záleží nám na tom, aby sme motoristom na cestách v našej káve ponúkli tento nápoj v najvyššej možnej kvalite. Aby vedeli, že sa u nás oplatí zastaviť.“

Ide o 360-stupňovú kampaň, s komunikáciou v televízií, rádiách, online, printe, OOH a na miestach predaja. Slovenskú adaptáciu koncepcie pre online realizovala agentúra ELITE SOLUTIONS, ktorá vytvorila pre Slovnaft aj radiový spot.

Zdroj: Slovnaft

​V rámci Skupiny MOL, ktorej členom je aj Slovnaft, sa rovnaká kampaň Fresh Corner spúšťa túto jeseň na viacerých trhoch, okrem Slovenska aj v Česku, Rumunsku a Maďarsku.

Prvé kaviarne Fresh Corner na čerpacích staniciach Slovnaft boli otvorené v júli 2015. Z pôvodných troch – v bratislavskej Záhorskej Bystrici, Lučenci a vo Vyšnom Kubíne – sa rozšírila na dve stovky na cestách po celom Slovensku, kde motoristom ponúka chutné občerstvenie a kávu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.