Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.09.2017, 20:45

TV JOJ prináša na obrazovky Silné reči Jána Gorduliča. V každej časti vystúpi päť komikov

Stand-up comedy show odštartuje 5. októbra neskoro večer.

TV JOJ prináša na obrazovky Silné reči Jána Gorduliča. V každej časti vystúpi päť komikov
Zdroj: Silnereci.sk

Silné reči vznikli ešte v roku 2009 ako zoskupenie komikov, ktorí pravidelne zabávali publikum svojimi stand-up vystúpeniami v bratislavskom Nu Spirit Clube, neskôr začali komici vystupovať po celom Slovensku. Okolo Jána Gorduliča, priekopníka tohto formátu na Slovensku, sa postupne zoskupilo tucet zabávačov, ktorí prišli z rôznych oblastí a profesií.

Zdroj: Silnereci.sk
AKTUALIZOVANÉ: Televízia JOJ odštartuje stand up comedy show Jána Gorduliča Silné reči vo štvrtok 5. októbra o 22:45 po relácii Sedem.

V 40-minútovej relácii vystúpi každý týždeň päť komikov, ktorých bude sprevádzať moderátor Ján Gordulič. V premiérovej časti sa pred divákov postaví aj Lujza Garajová Schrameková, ktorá rozoberie rozdiely v starnutí mužov a žien .

Lujza Garajová Schrameková sa v stand-up comedy show našla. Ako sama hovorí, prostredníctvom svojich komediálnych vystúpení si lieči traumy z manželského života a dvoch detí. Herečka sa do povedomia divákov zapísala najmä ako Lujza Rodinová z rodinného seriálu Naši.

„V televíznej verzii sa budeme stretávať nielen s tými najväčšími menami, ale aj s novými talentovanými objavmi slovenskej stand-upovej scény,“ uviedla televízia k novému formátu. S Gorduličom a jeho Silnými rečami spolupracovala televízia už v minulosti, kedy ich uvádzala v internetovej televízii Huste.tv.

Ďalším stand-up komikom, ktorý je divákom známy aj z Hornej Dolnej či Inkognita, je Juraj Šoko Tabaček. Pre jeho stand-up vystúpenia je príznačné zvláštne šušlanie a zdanlivý chaos. Šoko svoje improvizačné schopnosti prezentuje aj v divadelnom zoskupení 3T, teda Tri Tvorivé Tvory.

Ďalších komikov zo Silných rečí, ako napríklad Kristínu Farkašovú, Jakuba Lužinu či Michaela Szatmaryho, obsadila TV JOJ nedávno do svojej súťažnej šou Heslo.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.