Managing Director
YouGov CP Slovakia
Spoločensko-ekonomická situácia nastoľuje viacero výziev pre spoločnosti aj v roku 2025, či už na globálnom, ako aj na lokálnom trhu. Zrýchľujúci sa svet okolo nás kladie vyššie nároky byť ešte efektívnejším, presnejším v našom rozhodovaní, zároveň však nepoľaviť na presnosti a kvalite. Aj výskum trhu sa musí prispôsobiť tomuto vývoju, a preto kvalita vstupných dát a informácií, presnosť, ako aj správny prístup v analýze a interpretácii bude naďalej zohrávať dôležitú úlohu. Aby sa zistené poznatky v spoločnostiach uchytili a pracovalo sa s nimi efektívne, je dôležité zabezpečiť používateľsky príjemné prostredie aj vďaka rôznym inovatívnym technologickým platformám. A keďže sme stále „len ľudia“, tak aj zaistiť dostatočnú kvalitu a odbornosť servisu pre zadávateľov/klientov.
Jakub HankovskýCountry manager
Ipsos
V dobe, v ktorej veľká časť ľudských interakcií prebieha v online priestore a v ktorej sa aj prieskum trhu a verejnej mienky presúva viac a viac do online sveta, je čoraz väčšie riziko výberu správneho výskumného partnera či riziko rozhodovania na základe nekvalitných či nesprávne interpretovaných dát. Od najbližšieho obdobia očakávam okrem rozsiahlejšieho prieniku umelej inteligencie do oblasti prieskumu trhu najmä čoraz väčší tlak na kvalitu a relevanciu dodávateľov týchto služieb. Skutočná hodnota a cena služieb prieskumných agentúr sa bude presúvať z hodnoty samotných dát a ich zberu do nákladov na ich analýzu a najmä interpretáciu. Čoraz dôležitejšia preto bude schopnosť správneho nastavenia výskumného projektu, výber vhodnej metódy, schopnosť kombinácie rôznych prístupov a najmä vyhodnotenie v kontexte skúmaného problému.
Václav Hříchriaditeľ
AKO
V roku 2025 očakávame návrat k niektorým klasickým spôsobom zberu, ako napríklad anketársky prieskum v spojení s online zberom. ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.