Čo by ste označili za kľúčovú udalosť na trhu prieskumov v uplynulom roku?
Určite je to nástup služieb umelej inteligencie, ktoré sú čoraz dostupnejšie pre všetkých hráčov na trhu. Dostávajú sa do úplne každej fázy procesu realizácie prieskumu. Od prípravy až po reporting.
AI zásadne mení celý trh...
Nástroje umelej inteligencie sú také mocné, že dokážu veľmi zefektívniť a skvalitniť prácu prieskumných agentúr, a tiež zlepšiť výstupy pre klientov. Samotné prieskumné agentúry musia reagovať a prispôsobovať svoje vlastné procesy. Takže to, čo v agentúrach mohlo zabehnuto fungovať mnoho rokov, sa s príchodom AI úplne mení.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
Zostáva vám 91% na dočítanie.

