Stanka Fabšíková, OZ Vagus
StoryEditor

Videli sme čistú radosť z reklamčiny, poradie občas určila desatina bodu

10.05.2023, 13:55
Autor:
redred

Backstage z aprílového Hodnotenia Stratégií píše aj marketingová manažérka OZ Vagus Stanka Fabšíková. 

 

Ak si chcete pozrieť kompletné výsledky Hodnotenia reklám, ktoré prebehlo v Stratégiách v apríli, klikajte na tieto články: 

OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce

Digital social media: Socialist prevalcoval konkurenciu

Influencer marketing: Značka stavila na istotu a vyšlo jej to. Kritika smeruje k použitiu iba osvedčených influencerov

V katégórii Online video sme našli prácu mesiaca aj doterajšieho ročníka

TV reklama: Víťaz bol krásne natočený a vypointovaný

Vizuál: Kreatívci boli prísni, do ročného finále z apríla nejde nik

PR: Zabodovala odvaha použiť transrodovú modelku

Kampaň: Kráľovská kategória neurobila dieru do sveta

Craft: O víťazovi sme rozhodli bez zbytočných rečí

Čistú radosť z reklamčiny priniesla práca MUW Saatchi & Saatchi, ktorá suverénne bodovala v kategórii Film – televízna reklama, Craft aj Vizuál.

Tento počin si zaslúžil pozornosť a chválou porotcovia a porotkyne nešetrili. V kategórii OOH už však viac uspela práca agentúry Slovak & friends pre očnú optiku VESELY.

image

Na aprílovom Hodnotení Stratégií sa stretli viaceré výnimočné a tiež solídne práce. Z jednej mám zimomriavky

V tejto kategórii boli prihlásené tri práce a poradie určovala jedna desatina bodu. Kampaň DNA ERA od agentúry Socialists bola prihlásená v troch kategóriách, no jej kreatívny prínos nám docvakol v kategórii influencer marketing, kde do seba všetko pekne zapadlo.

Celkom sme sa pristavili aj pri práci Vratko Štupel zálohuje od agentúry Ponyhouse, ktorá dostala najmenej bodov zo všetkých hodnotených prác. Videla som úprimnú snahu porotcov dať nápadu šancu a objavil sa aj názor, že to všetko možno ešte len príde a do hodnotenia sa práca dostala priskoro, tak uvidíme.

01 - Modified: 2023-05-10 12:04:29 - Feat.: 0 - Title: Na aprílovom Hodnotení Stratégií sa stretli viaceré výnimočné a tiež solídne práce. Z jednej mám zimomriavky
01 - Modified: 2023-11-29 12:38:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň OZ Vagus upriamuje pozornosť na najohrozenejšiu skupinu ľudí 02 - Modified: 2023-05-10 10:54:19 - Feat.: - Title: Craft: O víťazovi sme rozhodli bez zbytočných rečí 03 - Modified: 2023-05-10 10:34:31 - Feat.: - Title: Kampaň: Kráľovská kategória neurobila dieru do sveta 04 - Modified: 2023-05-10 10:22:21 - Feat.: - Title: PR: Zabodovala odvaha použiť transrodovú modelku 05 - Modified: 2023-05-10 10:11:36 - Feat.: - Title: Vizuál: Kreatívci boli prísni, do ročného finále z apríla nejde nik
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:33