Ak si chcete pozrieť kompletné výsledky Hodnotenia reklám, ktoré prebehlo v Stratégiách v apríli, klikajte na tieto články:
OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce
Digital social media: Socialist prevalcoval konkurenciu
V katégórii Online video sme našli prácu mesiaca aj doterajšieho ročníka
TV reklama: Víťaz bol krásne natočený a vypointovaný
Vizuál: Kreatívci boli prísni, do ročného finále z apríla nejde nik
PR: Zabodovala odvaha použiť transrodovú modelku
Kampaň: Kráľovská kategória neurobila dieru do sveta
Craft: O víťazovi sme rozhodli bez zbytočných rečí
Čistú radosť z reklamčiny priniesla práca MUW Saatchi & Saatchi, ktorá suverénne bodovala v kategórii Film – televízna reklama, Craft aj Vizuál.
Tento počin si zaslúžil pozornosť a chválou porotcovia a porotkyne nešetrili. V kategórii OOH už však viac uspela práca agentúry Slovak & friends pre očnú optiku VESELY.
V tejto kategórii boli prihlásené tri práce a poradie určovala jedna desatina bodu. Kampaň DNA ERA od agentúry Socialists bola prihlásená v troch kategóriách, no jej kreatívny prínos nám docvakol v kategórii influencer marketing, kde do seba všetko pekne zapadlo.
Celkom sme sa pristavili aj pri práci Vratko Štupel zálohuje od agentúry Ponyhouse, ktorá dostala najmenej bodov zo všetkých hodnotených prác. Videla som úprimnú snahu porotcov dať nápadu šancu a objavil sa aj názor, že to všetko možno ešte len príde a do hodnotenia sa práca dostala priskoro, tak uvidíme.