Linda Bezáková, Digital Specialist OMD Slovakia
StoryEditor

Už dlhšie mám problém s kategóriou Influencer marketing. Jeden post alebo reels nestačí

03.08.2023, 12:34
Autor:
redred

Backstage z júlového Hodnotenia píše Head of Content Omnicom Media Group Linda Bezáková. 

 V týchto článkoch nájdete kompletné výsledky Hodnotenia: 

Digitál vyhral Maťo Homola v tiktokovej kampani pre Hyundai

THIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál

OOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov

Craft: Zabodovala QR knižnica pre Telekom: Mal som zimomriavky, hovorí porotca

Audio reklama: Vyhralo ticho a Čas na seba

Online: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie

TV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť

Neviem, či je to teplom alebo uhorkovou sezónou, ale počet prihlásených prác v jednotlivých kategóriach zaznamenal pokles. Prípadne samy seba zrecyklovali vo viacerých kategóriách, kde z môjho pohľadu nemali čo hľadať.

image

Mali by sme vôbec pustiť niektoré práce do hodnotenia?

Môj večný vnútorný boj je s kategóriou Influencer marketing, v ktorej sa často nachádzajú práce typu „zverejnili sme jeden post, jedno reels a máme influencerskú kampaň“. Zdá sa mi, že často majú prihlasovatelia pocit, že potrebujú prihlásiť prácu do všetkých kategórii a azda v jednej z nich sa zadarí. V niektorých prípadoch by pri prihlásených prácach pomohol väčší detail v prihláške (insights, publikum, stratégia...).

Medzi hodnotenými prácami zaujal vizuál Vrchol osvieženia pre Heineken, Zlatý Bažant. Kreatívne spracovanie a idea. Rovnako veľmi pozitívne sme hodnotili QR knižnicu od MUW Satchi & Satchi, kde nás zaujal nielen nápad a jeho presah do verejnej témy (kultúrna pamiatka a odkaz), ale aj remeselné spracovanie.

01 - Modified: 2023-08-03 10:24:38 - Feat.: 0 - Title: Mali by sme vôbec pustiť niektoré práce do hodnotenia?
01 - Modified: 2023-08-03 10:24:38 - Feat.: - Title: Mali by sme vôbec pustiť niektoré práce do hodnotenia? 02 - Modified: 2023-08-03 08:31:37 - Feat.: - Title: Digitál vyhral Maťo Homola v tiktokovej kampani pre Hyundai 03 - Modified: 2023-08-03 10:13:31 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál 04 - Modified: 2023-08-03 07:58:51 - Feat.: - Title: OOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov 05 - Modified: 2023-08-03 10:36:49 - Feat.: - Title: Craft: Zabodovala QR knižnica pre Telekom. Mal som zimomriavky, hovorí porotca
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 23:55