Neviem, či je to teplom alebo uhorkovou sezónou, ale počet prihlásených prác v jednotlivých kategóriach zaznamenal pokles. Prípadne samy seba zrecyklovali vo viacerých kategóriách, kde z môjho pohľadu nemali čo hľadať.
Môj večný vnútorný boj je s kategóriou Influencer marketing, v ktorej sa často nachádzajú práce typu „zverejnili sme jeden post, jedno reels a máme influencerskú kampaň“. Zdá sa mi, že často majú prihlasovatelia pocit, že potrebujú prihlásiť prácu do všetkých kategórii a azda v jednej z nich sa zadarí. V niektorých prípadoch by pri prihlásených prácach pomohol väčší detail v prihláške (insights, publikum, stratégia...).
Medzi hodnotenými prácami zaujal vizuál Vrchol osvieženia pre Heineken, Zlatý Bažant. Kreatívne spracovanie a idea. Rovnako veľmi pozitívne sme hodnotili QR knižnicu od MUW Satchi & Satchi, kde nás zaujal nielen nápad a jeho presah do verejnej témy (kultúrna pamiatka a odkaz), ale aj remeselné spracovanie.