StoryEditorVizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli
Do celoročného finále nik nepostupuje.
Kategória Vizuál býva v Hodnotení Stratégií vždy silná. Porota dostala v auguste na stôl 6 prác. Jej hodnotenie však bolo striedme. Nikoho neposunula do finále. ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-11 10:21:46 - Feat.: 0 - Title: Social media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier
02 - Modified: 2023-09-11 10:05:52 - Feat.: 0 - Title: Media: Prémiový klient si žiada prémiový prístup. Alebo VIP vizitku
03 - Modified: 2023-09-11 10:05:13 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh
04 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: 0 - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
05 - Modified: 2023-09-11 08:41:25 - Feat.: 0 - Title: Online reklama: Legenda sa vracia so skvelými bodmi
06 - Modified: 2023-09-11 08:16:03 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček
01 - Modified: 2024-12-18 12:48:57 - Feat.: - Title: K vybraným predajcom NOTA BENE si teraz môžete aj prisadnúť
02 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko
03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande