StoryEditorVizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli
Do celoročného finále nik nepostupuje.
Kategória Vizuál býva v Hodnotení Stratégií vždy silná. Porota dostala v auguste na stôl 6 prác. Jej hodnotenie však bolo striedme. Nikoho neposunula do finále. ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-11 10:21:46 - Feat.: 0 - Title: Social media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier
02 - Modified: 2023-09-11 10:05:52 - Feat.: 0 - Title: Media: Prémiový klient si žiada prémiový prístup. Alebo VIP vizitku
03 - Modified: 2023-09-11 10:05:13 - Feat.: 0 - Title: Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh
04 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: 0 - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
05 - Modified: 2023-09-11 08:41:25 - Feat.: 0 - Title: Online reklama: Legenda sa vracia so skvelými bodmi
06 - Modified: 2023-09-11 08:16:03 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček
01 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh
02 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco
03 - Modified: 2025-10-29 10:31:25 - Feat.: - Title: Kampaň pre Plamienok bojuje proti smútku aj umelej inteligencii čistým craftom
04 - Modified: 2025-10-17 07:05:29 - Feat.: - Title: Experimentovanie a úlety prinášajú na sociálnych sieťach skvelé výsledky. Lepšie ako opatrná klasika
05 - Modified: 2025-10-13 04:00:00 - Feat.: - Title: Čo je kľúčové pre accounta? Práca s technológiami, komunikácia, asertivita a schopnosť nezblázniť sa