Primárnou cieľovou skupinou letnej kampane 4ky sú, podľa informácií operátora, „ľudia, ktorí dovolenkujú na Slovensku a svoje zážitky chcú zdieľať so svojimi známymi a priateľmi cez mobilný internet. Okrem toho sú to všetci tí, ktorí používajú dáta a pre svoj každodenný život potrebujú neobmedzený internet“.
Kampaň je jedným z prvých výstupov, ktorý vzišiel zo spolupráce s agentúrou MARK BBDO. "Kreatívnym cieľom kampane bolo rešpektovať energiu leta, cestovanie, nové priateľstvá a hlavne z toho vyplývajúca snaha zdieľať svoje zážitky cez internet, napr. pomocou fotiek a videí, s najbližšími,“ približuje pre Stratégie Pavel Ďurík, PR manažér Danubiatel.
A prečo operátor stavil na speváka Dana Nekonečného? „Dan Nekonečný je živel plný nekonečnej pozitívnej energie. Je prostriedkom, ako zaujať. Je zážitkom ho počuť, je vizuálnym exotom vyrušujúcim všednosť a každodennosť. Je skrytou predstavou rebelstva. On sám je zároveň nositeľom názvu produktu,“ dodáva Pavel Ďurík.