StoryEditor

4ka má letnú kampaň. S Danom Nekonečným

24.07.2017, 16:45
Autor:
rmrm
Kampaň pripravila nová agentúra operátora, MARK BBDO.

Primárnou cieľovou skupinou letnej kampane 4ky sú, podľa informácií operátora, „ľudia, ktorí dovolenkujú na Slovensku a svoje zážitky chcú zdieľať so svojimi známymi a priateľmi cez mobilný internet. Okrem toho sú to všetci tí, ktorí používajú dáta a pre svoj každodenný život potrebujú neobmedzený internet“.

Kampaň je jedným z prvých výstupov, ktorý vzišiel zo spolupráce s agentúrou MARK BBDO. "Kreatívnym cieľom kampane bolo rešpektovať energiu leta, cestovanie, nové priateľstvá a hlavne z toho vyplývajúca snaha zdieľať svoje zážitky cez internet, napr. pomocou fotiek a videí, s najbližšími,“ približuje pre Stratégie Pavel Ďurík, PR manažér Danubiatel.

A prečo operátor stavil na speváka Dana Nekonečného? „Dan Nekonečný je živel plný nekonečnej pozitívnej energie. Je prostriedkom, ako zaujať. Je zážitkom ho počuť, je vizuálnym exotom vyrušujúcim všednosť a každodennosť. Je skrytou predstavou rebelstva. On sám je zároveň nositeľom názvu produktu,“ dodáva Pavel Ďurík.

01 - Modified: 2025-10-29 10:31:25 - Feat.: - Title: Kampaň pre Plamienok bojuje proti smútku aj umelej inteligencii čistým craftom 02 - Modified: 2025-07-04 10:43:10 - Feat.: - Title: Peter Sagan je novou tvárou a ambasádorom značky Pierre Baguette 03 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť 04 - Modified: 2023-10-17 12:13:55 - Feat.: - Title: Nová kampaň 4ky sa pýta „A na čom Wi-Fičíte?“ 05 - Modified: 2023-07-10 11:40:42 - Feat.: - Title: Mobilný operátor 4ka získa prístup do 4G siete Orange na najbližšie 3 roky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 11:08